کد مطلب: 

244087

توسعه کیفی زیست‌بوم فناوری و نوآوری را به جهش تولید پیوند می‌زنیم

«قطعا اگر زیست‌بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی توسعه یابد، قدم بزرگی برای تحقق جهش تولید در کشور برداشته خواهد شد.» رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با بیان این مطلب، گفت: یکی از اولویت‌های ما در سال 99، توسعه کیفی و محتوایی زیست بوم فناوری و نوآوری است.
توسعه کیفی زیست‌بوم فناوری و نوآوری را به جهش تولید پیوند می‌زنیم

به گزارش سیتنا، «معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به عنوان نهادی تسهیل‌گر در حوزه فناوری نوآوری می شناسیم. به همین دلیل این نهاد برنامه‌های مهمی برای رونق دادن به تولید کشور و تحقق شعار امسال مبنی بر جهش تولید در دستور کار خود دارد.»

اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این مطلب، بیان کرد: در سال جاری تلاش می‌کنیم ارتباط منطقی و درستی بین دانش‌بنیان‌ها و کسب‌وکارهای نوپا با بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی ایجاد کنیم تا با این کار به تحقق جهش تولید به کمک نوآوری در صنایع کمک کنیم.

وی ایجاد و ارتقای روحیه نوآوری در صنایع کلیدی را یکی از ضروریات این کار دانست و بر تزریق نوآوری به صنایع مادر و بزرگ کشور برای ایجاد کشش بازار و رقابت میان کسب‌وکارها تاکید کرد.

قادری‌فر ادامه داد: امسال تلاش می‌کنیم جهش تولید در کشور را با کمک نقش آفرینی عناصر فعال زیست بوم فناوری و نوآوری محقق کنیم؛ زیست بومی که با هدف ایجاد اقتصاد دانش بنیان در کشور شکل گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-28 10:55

افزودن دیدگاه جدید