کد مطلب: 

243935

حمله اینستاگرامی امیر نوری به پرویز پرستویی در دفاع از سحر قریشی

پس از انتشار فیلم جنجالی سحر قریشی و رفتارش با یک پاکبان و اعتراض‌های تندی که به این بازیگر شد، این‌بار امیر نوری، پستِ اینستاگرامی و انتقادی پرویز پرستویی از این اتفاق را زیر سوال برد.
حمله اینستاگرامی امیر نوری به پرویز پرستویی در دفاع از سحر قریشی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، پس از آنکه سحر قریشی، ویدیویی از خود را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن با یک پاکبان شوخی کرده بود، انتقادهای زیادی از او در فضای مجازی شکل گرفت و هنرمندانی از جمله پرویز پرستویی و سام درخشانی نسبت به رفتار او اعتراض کردند.

پس از توضیح سحرقریشی در رابطه با آن اتفاق، امیر نوری، بازیگر تلویزیون و سینما ویدیویی از خود منتشر کرد و در آن گفت: «من امروز داشتم اینستاگرام را نگاه می‌کردم که دیدم خیلی به خانم سحر قریشی حمله شده است. حالا اینکه ایشان به پارک رفتند و لباس‌شان با آن پاکبان مشابه بود و یک ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کردند که شاید اشتباه هم کردند، این همه هیجان وحمله کردن به ایشان ضرورتی ندارد، از همکاران نیز متعجبم که چرا استاد پرویز پرستویی راجع به همه چیز پست می‌گذارند؟ ۱۶۹مسافر پرواز را گذاشتند، دوباره دو ساعت بعد عکس کانگورهایی که در آتش می‌سوزند را گذاشتند و ابراز تاسف کردند و از این اقدام اینستاگرام چنان تسمه تایم پاره کرد و سرور سوزوند که تا سه روز با فیلتر شکن باید وارد اینستاگرام می‌شدیم.»

او ادامه داد: «مگر می‌شود نشست و درباره همه چیز آنقدر صحبت کرد و نظر داد؟ شاید آن آدم واقعا منظورش یک چیز دیگر بوده است. چرا آنقدر علاقه دارید بگویید ما آدم‌های خوبی هستیم و همه چیز را می‌فهمیم؟ اون فرد گفت لباسم شبیه این آدم است. مگر گفت وای وای چه قدر زشت است این لباس؟  مگر خدایی نکرده مسخره کرد یا اذیت کرد؟ خیلی خوشحال و خندان داشت می‌خندید. واقعا اینگونه با زندگی و کار و آبرو و حیثیت مردم به این راحتی بازی نکنید.»

این بازیگر افزود: «اگر این‌گونه بخواهیم به موضوع نگاه کنیم، این‌که می‌روند در مناطق سیل‌زده و فیلم می‌گیرند و کمک می‌کنند که بدتر است. مثلا دور از جان می‌خواهند بگویند یک نفر به قدری بدبخت است که با کمک ما خوشبخت شد، اینکه خیلی بدتر است. آن فرد پاکبان با آبرو و حیثیت کار می‌کند تازه به خانم قریشی هم گفت به خاطر کرونا نزدیک نیا، اتفاقا خیلی هم آدم فهمیده‌ای بود حالا شغلش این است دیگر، این همه هیجان به جامعه تزریق کردن که ضرورتی ندارد.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-23 20:55

افزودن دیدگاه جدید