کد مطلب: 

243736

جانی دپ با یک سورپرایز به اینستاگرام آمد

جانی دپ با رونمایی از بازخوانی یک قطعه مشهور از جان لنون نشان داد که در دوران قرنطینه بیکار نبوده است.
جانی دپ با یک سورپرایز به اینستاگرام آمد

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، به نظر می‌رسد قرنطینه سرانجام جانی دپ بازیگر مشهور را به این صرافت انداخته که در یک شبکه اجتماعی اینستاگرام اکانتش را راه‌اندازی کند.

در نخستین پستش جانی دپ در حالی که در حالی که روی یک صندلی چوبی نشسته و اطرافش چندین شمع روشن است می‌نویسد: "سلام به همه در حال گرفتن فیلمی برای شما هستم بهم کمی وقت بدین"

هشت دقیقه بعد او با گذاشتن یک فیلم ۸ دقیقه‌ای روی IGTV بازگشت که در آن درباره پادمی کرونا صحبت می‌کرد و همچنین گفت که این نخستین حضور او در یک شبکه اجتماعی است و اولین بار است که قانع شده در یک شبکه اجتماعی باشد.

دپ در این ویدیو میگوید زمان آن رسیده که یک فضای گفت وگوی باز ایجاد شود به خصوص در این شرایط که یک دشمن پنهان در حال تخریب زندگی مردم و مسبب تراژدی‌های بزرگی است.

دپ در این ویدیو همچنین می‌گوید که حس می‌کند مردم نیاز دارند دراین شرایط به هم کمک کنند تا از این دوران تاریک عبور کنیم. برای کسانی که دوستشان داریم، برای جامعه و خودمان و برای جهان و آیندگان.

جانی دپ فالورهایش را که تاکنون به ۱.۶ میلیون نفر رسیده تشویق کرد تا در دوران قرنطینه خلاق باشند.

او از آنها خواست امروز چیزی را خلق کنند که که نفع‌اش به خودش و دیگران برسد. هرکاری که به ذهنشان می‌رسد مثلا طراحی، مطالعه، نقاشی، تفکر، یادگیری، ساختن یک فیلم با موبایل یا ساز زدن.

او خودش هم با رونمایی از بازخوانی یک ترک مشهور جان لنون با نام ایزولیشن نشان داد که در دوران قرنطینه بیکار نبوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-17 23:49

افزودن دیدگاه جدید