کد مطلب: 

243701

فرد روان پریش، عامل انتشار فیلم کذب در خصوص انتشار ویروس کرونا بود

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری منتشر کننده کلیپ انتشار ویروس کرونا خبر داد.
فرد روان پریش، عامل انتشار فیلم کذب در خصوص انتشار ویروس کرونا بود

به گزارش سیتنا، سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح این پرونده گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن فردی اقدام به انتشار ویروس بر روی صندلی، تیرهای چراغ برق و تنه درختان می کرد با توجه به تاثیر منفی آن در امنیت روانی شهروندان به دلیل شیوع ویروس کرونا با تلاش کارشناسان پلیس، فرد اصلی عامل این اقدام با اخذ دستورات قضایی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمودی بیان داشت: در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس مشخص شد فرد به دلیل داشتن شرایط روحی متلاطم و مشکلات روحی و روانی و داشتن وسواس فکری دست به چنین اقدام زده است. وی که تحت درمان مراکز درمانی می باشد در بررسی های تخصصی توسط پزشکان در نامبرده هیچگونه علائمی از بیماری کرونا مشاهده نشد.

شایان ذکر است، پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌ توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌ های سایبری، لینک ثبت گزارش‌ های مردمی و یا Cyberpolice@ در کلیه شبکه‌ های اجتماعی داخلی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-16 23:37

افزودن دیدگاه جدید