کد مطلب: 

243622

قیمت انواع محلول ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش را در سامانه ۱۲۴

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمایت از اعلام حداکثر قیمت فروش اقلام ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش یکبار مصرف در سامانه ۱۲۴ این سازمان خبر داد.
قیمت انواع محلول ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش را در سامانه ۱۲۴

به گزارش سیتنا، مهرداد ایزدی اعلام کرد: در جهت رفاه مردم و در راستای افزایش شفافیت قیمت کالا و خدمات پرمصرف به خصوص قیمت اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در شرایط کنونی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حداکثر قیمت فروش اقلام ضد عفونی کننده را در سامانه 124.ir اعلام نموده است.

وی در ادامه افزود: در این راستا و بر اساس مصوبات نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت، معدن و تجارت، "قیمت مصرف کننده 17 قلم دیگر از انواع ژل و محلول ضد عفونی کننده دست" در انواع و اوزان مختلف جهت اطلاع مردم در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات اضافه گردیده است. در همین ارتباط تاکنون قیمت 40 قلم انواع مواد شوینده، بهداشتی و تجهیزات پزشکی در این سامانه درج شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: لازم به ذکر است در حال حاضر قیمت 146 قلم کالا و 179 قلم خدمت در این سامانه موجود می باشد. این سامانه از طریق درگاه اینترنتی www.124.ir قابل دسترس برای عموم مردم می باشد.

مصرف کنندگان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، اختفاء و امتناع از عرضه و ... شکایات خود را از طریق همین سامانه ثبت و پیگیری نمایند.

 انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-14 15:43

افزودن دیدگاه جدید