کد مطلب: 

243469
شرکت‌های «سیلیکون ولی» برای مقابله با کرونا به میدان آمدند؛

مدیرعامل اپل با انتشار ویدئویی در توئیتر: تاکنون ۲۰ میلیون ماسک ساخته‌ و توزیع کرده‌ایم/ تأمین مواد خام و فرایند ساخت را در آمریکا و چین انجام می‌دهیم

اپل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به میدان آمده‌ است و به جای آیفون و مک‌بوک، شروع به ساخت ماسک کرده است؛ در همین حال تیم کوک می‌گوید که تا کنون ۲۰ میلیون ماسک ساخته‌اند و توزیع آن‌ها بین خدمه درمانی آغاز شده است.
مدیرعامل اپل با انتشار ویدئویی در توئیتر: تاکنون ۲۰ میلیون ماسک ساخته‌ و توزیع کرده‌ایم/ تأمین مواد خام و فرایند ساخت را در آمریکا و چین انجام می‌دهیم

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، شرکت اپل با استفاده از زنجیره‌ تأمین خود که در حالت عادی مختص ساختن آیفون، رایانه‌های مک و سایر محصولات آن شرکت است، میلیون‌ها ماسک ساخته است.

به گفته تیم کوک، مدیرعامل اپل، این شرکت برای آن که به ساختن محافظ صورت برای خدمه درمانی کمک کند، «طراحان تولید، بخش مهندسی، بهره‌برداری، گروه بسته‌بندی و سایر تأمین‌کنندگان» خود را بسیج کرده است.

اپل فقط یکی از بسیار شرکت‌های حوزه فنآوری است که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به میدان آمده‌ا است. بسیاری از دیگر شرکت‌های منطقه «سیلیکون ولی» نیز برای تأمین تجهیزات، کمک به خدمه درمانی و به طور کلی مقابله با کووید-۱۹، به میدان آمده‌اند.

کوک می‌گوید: «با اقدامات جدیدی که انجام داده‌ایم ۲۰ میلیون ماسک ساخته‌ایم و توزیع آن‌ها بین خدمه درمانی را آغاز کرده‌ایم.»

او گفت: «همین هفته گذشته نخستین محموله‌مان را به بیمارستان کایزر در «سانتا کلارا ولی» تحویل دادیم و بازخوردی که از پزشکان داشتیم خیلی مثبت بود.»

وی ادامه داد: «در این محموله در هر جعبه صد ماسک بود که در کم‌تر از دو دقیقه قابل سر هم کردن است و کاملاً تنظیم‌پذیر هستند. تأمین مواد خام و فرایند ساخت را هم در ایالات متحده و چین انجام می‌دهیم.»

تیم کوک این اخبار را همراه با ویدیویی که گویا در خانه‌اش فیلم‌برداری شده است، در توییتر منتشر کرد.

«اپل به پشتیبانی از مقابله جهانی با کووید ۱۹ مصمم است. اکنون از طریق زنجیره‌ تأمین خودمان ۲۰ میلیون ماسک توزیع کرده‌ایم. گروه‌های طراحی، مهندسی، بهره‌برداری و بسته‌بندی ما نیز برای طراحی، تولید و رساندن ماسک به خدمه درمانی با تأمین‌کنندگان همکاری می‌کنند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-09 20:55

افزودن دیدگاه جدید