کد مطلب: 

243359

قتل بر سر انتشار فیلم ناجور/ بازداشت زن متاهل در خانه فساد

زن 33 ساله روسیه ای توسط برادر خشمگین به طرز وحشتناکی به قتل رسید. این زن در خانه فساد بازداشت شد و انتشار فیلمش توسط پلیس کار احمقانه ای بود که باعث شد او کشته شود.
قتل بر سر انتشار فیلم ناجور/ بازداشت زن متاهل در خانه فساد

به گزارش سیتنا، جسد سلاخی شده زن 33 ساله توسط پلیس روسیه کشف شد.

بر اساس گزارش پلیس، قربانی با ضربات پی در پی چاقو به قتل رسیده که کهنه بودن زخم و جای چاقو روی بدن مقتول نشان از مدت طولانی رها شدن جسد در خیابان بوده است.

با پیگیری و بررسی ماموران پلیس برادر مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

مجرم در بازجویی ابتدا منکر قتل خواهرش شد اما پس از بازجویی های متعدد اعتراف کرد پس از این که ویدیوی خواهرش را که به عنوان زن خیانتکار توسط پلیس منتشر شده بود در فضای مجازی و رسانه ها دید برای از بین بردن این بی آبرویی او را با چاقو کشت و جسدش را در خیابان های شرق روسیه رها کرد.

افسر پرونده در خصوص این قتل عنوان کرد که چندی پش دو زن را به همراه یک مرد در خانه فساد دستگیر کردند که با تحقیقات متوجه شدند دو زن متاهل بوده که برای همخوابی به سراغ مرد جوان رفته بودند و مقتول این پرونده نیز در آن دستگیری به عنوان مجرم همراه زن و مرد دستگیر شده بود.

ویدیویی که در رسانه های خارجی به انتشار گذاشته شد مقتول 33 ساله را نشان می دهد که پلیس او را به همراه زن و مرد دیگر در خانه دستگیر کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-06 09:59

افزودن دیدگاه جدید