کد مطلب: 

242886

فولکس‌واگن هم تجهیزات بیمارستانی تولید می‌کند!

به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان نیز قصد دارد به جمع سایر خودروسازانی بپیوندد که به منظور مقابله با ویروس کرونا به تولید دستگاه‌های تهویه و تجهیزات بیمارستانی پرداخته‌اند.
فولکس‌واگن هم تجهیزات بیمارستانی تولید می‌کند!

به گزارش سیتنا، چند روز پیش گزارش هایی از سوی رسانه‌های خبری منتشر شد که نشان می داد شرکت های خودروسازی فورد و جنرال موتورز در ایالات متحده آمریکا اعلام کرده اند که در حال مذاکراتی با دولت فدرال به منظور کسب و صدور مجوز برای تولید امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها همچون هواکش و دستگاه‌های تهویه هستند تا بتوانند در کنترل و مقابله با گسترش و انتشار ویروس کرونا نقش آفرینی کنند.

بر اساس گزارش رویترز، حالا به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی فولکس واگن در آلمان نیز به تازگی اعلام کرده می خواهد به جمع سایر خودروسازانی بپیوندد که به تولید دستگاه های ونتیلاتور یا تهویه مورد نیاز بیمارستان ها پرداخته اند.  

این شرکت آلمانی که بدون شک یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می رود و بیشترین سهم فروش خودرو در بازار اروپا را به خود اختصاص داده است، روز جمعه با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرده که قادر خواهد بود با بهره گیری از فناوری چاپ سه بعدی که در خطوط تولید برخی از قطعات مورد نیاز خودرو های خود از آن ها استفاده می کند، تجهیزات و دستگاه های تهویه بیمارستانی تولید کند.

طبق سخنان سخنگوی این شرکت بزرگ که شامل زیرمجموعه های متعددی است، فولکس واگن بالغ بر ۱۲۵ چاپگر سه بعدی صنعتی در اختیار دارد که می تواند به نیازهای بیمارستان‌های این کشور و بسیاری دیگر از کشورهای درگیر کرونا پاسخ داده و تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان ها را تولید و تامین کند.

از دیگر شرکت‌هایی که برای تولید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها اعلام آمادگی کرده بود، شرکت خودروسازی نیسان ژاپن بود که با بهره گیری از خطوط تولید و تجهیزات خود تصمیم گرفته به کنترل و مقابله با این بیماری خطرناک و مرگ‌بار بپردازند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-03-21 13:22

افزودن دیدگاه جدید