کد مطلب: 

242761

استخدام ۱۰۰ هزار نفر در آمازون به دنبال افزایش خریدهای آنلاین با شیوع کرونا

شرکت آمازون به تازگی اعلام کرده که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا و رشد ناگهانی تقاضای مشتریان برای خرید آنلاین قصد دارد حدود ۱۰۰ هزار نفر را به منظور تحویل کالاها استخدام کند.
استخدام ۱۰۰ هزار نفر در آمازون به دنبال افزایش خریدهای آنلاین در روزهای کرونایی

به گزارش سیتنا، شرکت آمازون که بدون شک یکی از بزرگترین پلتفرم های فروشگاه آنلاین و اینترنتی در جهان به شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در ایالات متحده و استقبال بی نظیر شهروندان آمریکایی از خریدهای اینترنتی، مجبور خواهد شد ۱۰۰ هزار نفر را برای تحویل کالاها و محصولات خریداری شده به دست مشتریان استخدام کند تا بدین ترتیب بتوانند کار خود را به بهترین شکل و سرعت ممکن انجام دهد و رضایت مشتریانش را جلب کند.

بر اساس گزارش رویترز، این روزها که ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایالات متحده آمریکا ریشه دوانده، موجب ترس و واهمه شهروندان شده و آن ها را به سمت و سوی خریدهای اینترنتی و آنلاین به جای خرید حضوری از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای که معمولاً تجمعات گسترده در آنها رخ می‌دهد، جذب کرده و کشانده است.

طبق اعلام آمازون، این شرکت قصد دارد در کنار افزایش نرخ استخدامی خود، حقوق و دستمزد بیشتری را نیز به کارمندان کارگران و پرسنل خود در آمریکا و اروپا بدهد، چرا که کار آنها بسیار بیشتر و فشرده تر از پیش شده است.

گفته می‌شود این اقدام برای این شرکت بزرگ بالغ بر ۳۵۰ میلیون دلار هزینه در بر خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-03-17 12:39

افزودن دیدگاه جدید