کد مطلب: 

242512

۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت ثابت شرکت مخابرات فعال شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خبر داد: هدیه ویژه‌ ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت ثابت مخابرات اعم از ADSL، VDSL و FTTH از بامداد یکشنبه ۱۸ اسفند تا پایان سال قابل استفاده است.
۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت ثابت شرکت مخابرات فعال شد

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

با عرض تبریک ‌به مناسبت میلاد ولی خدا امیرالمومنین علی(ع) و همچنین بزرگداشت روز پدر، به یمن این عید بزرگ و با تاکیدات وزیر محترم ارتباطات و همراهی و تائید رئیس و اعضای هیئت محترم مدیره شرکت مخابرات، با هدف کاهش تردد مردم عزیز در وضعیت کنونی شیوع بیماری و رعایت حداکثری اصول سلامت، هدیه ویژه‌ ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مشترکان اینترنت ثابت مخابرات اعم از ADSL، VDSL و FTTH درنظر گرفتیم که از بامداد یکشنبه ۱۸ اسفند تا پایان سال برای این عزیزان قابل استفاده است.

این هدیه، مشترکان جدید شرکت مخابرات ایران را نیز شامل می‌شود و برای استفاده بیشتر مردم عزیز از این سرویس، به همه مناطق مخابرات کشور ابلاغ کردیم تا ظرف ۲۴ ساعت، سرویس مشترکان و متقاضیان جدید را فعال کنند تا آنها هم از هدیه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.

این روزها تمام تلاش خود را برای پایداری و سرعت مناسب اینترنت بکار بسته‌ایم و این هدیه بصورت خودکار در پنل کاربری مشترکان اینترنت ثابت اعمال می‌شود.

امیدوارم بهترین استفاده را از این هدیه در روزهای مراقبت از سلامتی داشته باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-03-08 01:41

دیدگاه‌ها

تصویر farzad
من مشترک مخابرات استان گلستان شهر گنبد کاووس هستم و تا امروز چهارشنبه 21/12/98 اینترنت 100 گیگ برای من هنوز فعال نشده است خواهشا به مردم دروغ نگویید
ارسال شده توسط farzad در 21 اسفند 98 - 22:39
تصویر محمد
من اینترنت ثابت ممخابرات adslدارم ولی هدیه صد گیگ فعال نشد الان فعال نشه پس کی میخواد فعال شه البته من در کردستان زندگی میکنم
ارسال شده توسط محمد در 19 اسفند 98 - 23:13
تصویر Dayan
سلام مخابرات من استان گنبدکاووس هست ومودم وایفایم tp_link هسته 100 گیگ اینترنت دریافت نکردم
ارسال شده توسط Dayan در 18 اسفند 98 - 21:16
تصویر رویا
سلام برای مخابرات استان اصفهان 2020 هنوز این 100 گیگ فعال نشده
ارسال شده توسط رویا در 18 اسفند 98 - 16:41

افزودن دیدگاه جدید