کد مطلب: 

241692

صدری، تاکید کرد: لزوم استفاده مشتریان شرکت مخابرات ایران از درگاه‌های غیرحضوری به منظور کاهش احتمال ابتلا به کرونا

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: درگاه های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات، نقشی مهم در عدم انتشار بیماری در سطح جامعه ایفا می کنند و مشتریان لازم است با استفاده از این درگاه ها، نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در عدم شیوع این بیماری ایفا کرده و حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کنند.
صدری، تاکید کرد: لزوم استفاده مشتریان شرکت مخابرات ایران از درگاه‌های غیرحضوری به منظور کاهش احتمال ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با توسعه درگاه های غیر حضوری و ارتباط با مشتریان از جمله مخابرات من، سامانه ۲۰۰۰ و کددستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع با ارائه تمام خدمات ممکن، از تردد های غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، پیشگیری کرده و نقشی مهم در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا می کنند.

وی افزود: هم اکنون در تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت ، دیتا و ... نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شدت کاهش یافته است که می تواند نقش مهمی در کاهش تردد و ابتلا به ویروس کرونا داشته باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر اعلام کرد: در چنین موارد بحرانی همانند انتشار بیماری ویروسی کرونا، با استقبال گسترده مشتریان از این پرداخت‌ها، سلامت جامعه و مشتریان تضمین شده و احتمال ابتلا به بیماری کاهش می یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-23 09:41

افزودن دیدگاه جدید