کد مطلب: 

240846
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، خبر داد:

تسهیلات سرمایه در گردش فوری صندوق نوآوری برای شرکت‌های دانش بنیان؛ سال دو بار و هر بار تا سقف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۱ درصد

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، اعلام کرد: با توجه به افزایش تقاضای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌ی دریافت تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات جدیدی با عنوان تسهیلات سرمایه در گردش فوری تعریف شده است.
تسهیلات سرمایه در گردش فوری صندوق نوآوری برای شرکت‌های دانش بنیان؛ سال دو بار و هر بار تا سقف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۱ درصد

به گزارش خبرنگار سیتنا، سیاوش ملکی‌فر در نشست خبری امروز (دوشنبه) گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت، یکی از چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را سرمایه در گردش دانست و افزود: برای این منظور دو تسهیلات مالی جدید در نظر گرفته شده است.

وی در این باره توضیح داد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند تا ۷۰ درصد میزان فروش دانش‌بنیان سال قبل خود را از بانک‌های همکار در شبکه بانکی صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت‌ کنند.

وی تعداد شرکت‌های همکار با این صندوق را ۸ بانک ذکر کرد و گفت: این تسهیلات از محل اهرمی کردن تسهیلات صندوق در بانک‌ها پرداخت می‌شود.

ملکی‌فر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۸۷۹ میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده و ۱۳۸۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی سرمایه در گردش بوده است.

معاون توسعه صندوق نوآوری با اشاره به تسهیلات دوم این صندوق، گفت: با توجه به افزایش تقاضای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه دریافت تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات جدید دیگری با عنوان تسهیلات سرمایه در گردش فوری تعریف شده است که سقف این تسهیلات یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

ملکی‌فر ادامه داد: در صورت مثبت بودن عملکرد، شرکت‌ها می‌توانند سالی دو بار از این تسهیلات با نرخ ۱۱ درصد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-01-27 13:03

افزودن دیدگاه جدید