کد مطلب: 

239791

نقش سازنده‌ی میزبانی پژوهشگاه ICT در انتقال تجربیات ۲۰۱۹ IKT

رئیس انجمن ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اشاره به میزبانی پژوهشگاه ICT، بر توسعه دانش و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای ۲۰۱۹ IKT توسط این سازمان علمی و پژوهشی تاکید کرد.
نقش سازنده‌ی میزبانی پژوهشگاه ICT در انتقال تجربیات ۲۰۱۹ IKT

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر مسعود شفیعی در دهمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش (۲۰۱۹ IKT ) که در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد، ضمن اشاره به سابقه ای از برگزاری دوره های مختلف این کنفرانس، در خصوص عملکرد و اقدامات انجمن متبوعش گفت: انجمن ICT ایران به دنبال ایجاد ارتباط با پژوهشگران و افراد خبره در حوزه های مرتبط با فنّاوری اطلاعات (IT)، فنّاوری ارتباطات (CT) و فراهم کردن زمینه های شناسایی و همکاری مشترک بین آنها و همچنین همکاری با نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی مرتبط با این فناوری ها است.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگ استفاده مطلوب از توانمندی های فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارزیابی وتحلیل عوامل رشد کشورهای مشابه از دیگر اهداف این انجمن است.

شفیعی در خصوص برنامه های این انجمن نیز اینگونه عنوان کرد: انجمن به منظور تحقق اهداف خود، برنامه هایی مانند ایجاد و تقویت ارتباط علمی، پژوهشی و آموزشی، ایجاد تسهیلات برای نشر نتایج آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی و برگزاری همایش های علمی در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی را در اولویت فعالیت هایش قرار داده است.

رئیس انجمن ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان اظهارات خود از فعالیت ۶ کمیته تخصصی در این انجمن خبر داد و گفت: کمیته های پذیرش و اطلاع رسانی، آموزش، پژوهش، مالی و پشتیبانی، ارتباط صنعت و دانشگاه و جامعه اطلاعاتی از کمیته هایی هستند که به تحقق اهداف و رسالت های این انجمن کمک می کنند.

انتهای پیام

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-31 22:24

افزودن دیدگاه جدید