کد مطلب: 

239684

مهارت آموزی سربازان وظیفه در حوزه ICT با جدیت انجام می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، گفت: طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه یکی از اقدامات ارزشمندی است که به صورت مشترک بین وزارت ارتباطات و ستاد کل نیروهای مسلح انجام می شود و هدف آن زمینه سازی ایجاد اشتغال برای سربازان پس از پایان خدمت است.
مهارت آموزی سربازان وظیفه در حوزه ICT با جدیت انجام می‌شود

به گزارش سیتنا، مرتضی رضایی، در جلسه هم اندیشی و رفع موانع پیش رو در جهت افزایش کمی و کیفی آزمون های تخصصی سربازان وظیفه که با حضور نمایندگان دانشکده پست و مخابرات و ستاد کل نیروهای مسلح در محل دانشکده ارتباطات برگزار شد، با تاکید بر انجام تکالیف مقرر در تفاهم نامه فی مابین وزارت ارتباطات و ستاد کل نیروهای مسلح از سوی طرفین به برخی از مشکلات در روند اجرای صحیح تعهدات طرفین اشاره کرد و خواستار اهتمام بیشتر نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح در این خصوص شد.

رضایی، با بیان اینکه تلاش می کنیم خروجی انجام فرآیندهای این تفاهم به ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در کشور کمک کند، زمان خدمت سربازی را فرصتی مغتنم برای مهارت آموزی دانست و تاکید کرد: در این مسیر نباید نگاه صرفا رفع تکلیف باشد بلکه باید حداکثر تلاش را کرد که سرفصل های آموزشی به نحوی باشد که متناسب با نیازمندی های بازارکار، بستری برای سربازان فراهم کند تا پس از پایان خدمت بتوانند با استفاده از دانش و مهارت کسب شده در زمان خدمت برای خود شغل مناسبی ایجاد کنند.

رضایی، توجه به اشتغال جوانان را یکی از وظایف دولت دانست و افزود: مجموعه‌ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از هیچ تلاشی برای کمک به توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال در کشور دریغ نخواهد کرد.

وی، ایجاد فرصت های شغلی بر بستر فناوری اطلاعات را یکی از سیاست ها و الویت های وزارت ارتباطات دانست و گفت: همه مکلف هستیم که در راستای انجام این مهم تلاش نماییم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-30 09:23

افزودن دیدگاه جدید