کد مطلب: 

239422

اپراتورهای تلفن همراه قطعی اینترنت در برخی استان‌ها را تکذیب کردند

هر سه اپراتور تلفن همراه با انتشار بیانیه‌هایی بروز اختلال یا قطعی اینترنت را تکذیب و تاکید کردند که هیچ گونه مشکلی در دسترسی مشترکانشان به اینترنت وجود ندارد.
اپراتورهای تلفن همراه قطعی اینترنت در برخی استان‌ها را تکذیب کردند

به گزارش سیتنا، در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر بروز اختلال در دسترسی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه در چند استان به اینترنت، هر سه اپراتور تلفن همراه با انتشار بیانیه‌هایی بروز اختلال یا قطعی اینترنت را تکذیب و تاکید کردند که هیچ گونه مشکلی در دسترسی مشترکانشان به اینترنت وجود ندارد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: با توجه به سوالات برخی مشترکان در تماس با مرکز تماس و برخی شایعات در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قطعی شبکه در برخی استان‌ها، هیچ‌گونه قطعی در شبکه همراه اول وجود نداشته و اینترنت این اپراتور در دسترس مشترکان است.

همچنین روابط عمومی ایرانسل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره بروز اختلال در دسترسی مشترکان تلفن همراه چند استان، به اطلاع می‌رساند، در حال حاضر خدمات شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل اعم از ترافیک داخلی و بین‌المللی، همچنین خدمات مکالمه و پیامک، در سراسر کشور برقرار است. شبکه اینترنت همراه ایرانسل نیز در حال خدمات‌رسانی به مشترکان است.

در همین راستا، روابط عمومی رایتل هم اعلام کرد: از ساعاتی پیش، در پی تماس‌های مردمی، با خدمات مشترکین رایتل، این اپراتور در جریان نگرانی از وجود اختلال یا قطعی در شبکه تلفن همراه قرار گرفت. در همین راستا، رایتل اعلام می‌کند که تا لحظه مخابره این خبر هیچ‌گونه قطعی در اینترنت این اپراتور وجود ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-26 01:27

افزودن دیدگاه جدید