کد مطلب: 

236233

پاسخگویی به ۱۵۰۰ درخواست ثبت شده در "سامانه دانا" شرکت مخابرات ایران

در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع طی۳ ماه گذشته به ۱۵۰۰ نقطه نظر و درخواست ثبت شده در سامانه دانا " ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران " پاسخ داده شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات اعلام کرد: پاسخگویی به ۱۵۰۰ درخواست ثبت شده در سامانه دانا

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: لزوم پاسخگویی به مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور موجب شده است که سامانه‌های ارتباطی دانا راه‌اندازی تا در اسرع وقت به درخواست‌ها ی مشتریان در حوزه تلفن ثابت و دیتا رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست ها مشتریان (دانا) در راستای افزایش رضایت مشتریان شرکت از طریق ارتباط با مشتریان نهایی راه اندازی شد افزود: تمامی مشتریان و همکاران گرامی می توانند درخواست ها و مسایل خود را در خصوص خدمات ارائه شده در در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR بخش "ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران "ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود.

صدری با تاکید برتسریع روند پاسخگویی گفت: درخواست های واصله از این سامانه به معاونت ها و واحدهای مربوطه ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفته و در اسرع وقت نسبت به بررسی و ارایه پاسخ لازم اقدام می شود.

وی تصریح کرد: از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان(قبوض تلفن ثابت ، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰و ۲۰۲۰)، حوزه توسعه سرمایه انسانی(تقاضای جذب و استخدام) ،تجاری و فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-31 09:31

افزودن دیدگاه جدید