کد مطلب: 

236207

"الکسا" از این پس کاربران را با نور می‌خواباند و بیدار می‌کند

صاحبان دستیار هوشمند شرکت آمازون موسوم به "الکسا"(Alexa) از این پس می‌توانند کنترل چراغ‌های خانه را به آن بسپارند تا در هنگام نیاز چراغ‌های خانه را روشن، کم نور یا خاموش کند.
"الکسا" از این پس کاربران را با نور می‌خواباند و بیدار می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، خوابیدن یا از خواب بیدار شدن با هماهنگی چراغ‌های خانه از حالا با کمک "الکسا" کمی آسان‌تر می‌شود.

آمازون یک ویژگی سه‌گانه برای الکسا ​​معرفی کرده است که می‌تواند نور خانه را به شکل هوشمند متناسب با عادت روزانه کاربران تنظیم کند.

بنابراین کاربران از این پس می‌توانند برای بیدار شدن خود همراه با تنظیم ساعت، زمان روشن شدن چراغ‌ها را نیز تعیین کنند یا کاربر اگر می‌خواهد به آرامی به خواب فرو برود، الکسا چراغ‌ها را به تدریج کم نور می‌کند.

الکسا اکنون می‌تواند صاحبش را شب هنگام با کم کردن نور خانه و به تدریج تاریک کردن خانه بخواباند و در ساعت معین با روشن و پرنور کردن چراغ‌ها وی را از خواب بیدار کند.

این ویژگی طی هفته جاری در دسترس کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد. البته این نوع کنترل در دنیای هوشمند منحصر به فرد نیست و برنامه‌هایی تاکنون وجود داشته‌اند که چنین کاری را انجام می‌دادند، اما خب انجام این کار با "الکسا" بسیار آسانتر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-30 18:35

افزودن دیدگاه جدید