کد مطلب: 

235893

آزادسازی حداکثری خدمات باید با جدیت توسط شرکت زیرساخت پیگیری شود

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات در جلسه مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیر ساخت، گفت: آزادسازی حداکثری خدمات باید با جدیت از سوی شرکت زیرساخت پیگیری شود.
باید آزادسازی حداکثری خدمات با جدیت توسط شرکت زیرساخت پیگیری شود

به گزارش سیتنا، مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با هدف بحث و بررسی کلیات بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹، با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمید فتاحی معاون وزیر و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به برنامه های این شرکت برای توسعه بازار IT  گفت: برای رسیدن به این هدف باید زیرساخت‌های پایه ای مورد نیاز کسب و کارهای IT فراهم شود و به حداکثر پایداری و کیفیت برسد.

فتاحی افزود: به همین منظور این شرکت به عنوان بخش تأمین کننده زیرساخت‌های اصلی مورد نیاز برای کسب و کارها، تمام توان و سرمایه‌گذاری خود را در این خصوص صرف کرده و انتظار می رود با حمایت های مجمع در سال آتی این امر به بهترین شکل محقق شود.

سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و رییس جلسه با تاکید بر اینکه  سیاست های اجرا شده در شرکت زیرساخت  مورد تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، گفت: آزادسازی حداکثری خدمات باید با جدیت از سوی شرکت زیرساخت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت هزینه ها در تمامی فعالیت‌ها باید اجرا شود، افزود: حفظ جایگاه شرکت در بخش ICT از بعد اقتصادی می‌تواند به رشد صنعت این حوزه کمک شایانی کند و این موضوع باید در دستور کار همه حوزه‌های این بخش قرار داشته باشد.

موثقی ادامه داد: این بدان معنا است که شرکت زیرساخت باید به حمایت‌های حداکثری خود از اپراتورهای فعال ادامه دهد زیرا هرگونه حمایت از این شرکت‌ها منجر به حمایت از بخش‌ خصوصی و غیردولتی فعال در این حوزه می شود.

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز با اشاره به فعالیت شرکت ارتباطات زیرساخت برای ایجاد شبکه‌های با کیفیت و مسیرهای حفاظت شده گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت با آزادسازی مکالمات بین الملل و واگذاری فیبر تاریک آرامش خاطری را برای فعالیت بخش‌های غیردولتی و خصوصی فراهم کرده است.

وی افزود: همچنین علیرغم همه مشکلات با توسعه همه جانبه در بخش ارتباطات رشد مثبتی در این حوزه داشته است که از سوی دیگر کاهش هزینه‌های اپراتورها را به همراه داشته باشد.

در پایان جلسه کلیات بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ شرکت زیرساخت مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-24 00:35

افزودن دیدگاه جدید