کد مطلب: 

235189

رئیس پژوهشگاه ICT، تاکید کرد: لزوم اجرایی شدن ایده‌های جوانان در مسیر درست

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست صمیمانه با جوانان بر لزوم اجرایی شدن ایده‌های جوانان در مسیر درست تاکید کرد.
رئیس پژوهشگاه ICT، تاکید کرد: لزوم اجرایی شدن ایده‌های جوانان در مسیر درست

به گزارش سیتنا، دکتر وحید یزدانیان در نشست صمیمانه و پرسش و پاسخ با جمعی از جوانان پژوهشگاه ICT که به همت زهرا کلاتهایی دستیار رئیس پژوهشگاه در امور جوانان و با حضور عفت حیات الغیبی  دستیار وزیر در امور جوانان و مسول شورای دستیاران جوان وزیر، ظهر امروز در محل پژوهشگاه برگزار شد، گفت: آنچه مورد تائید وزیر محترم است، موضوع ایده ها و اندیشه های نو و جدید است.

وی ادامه داد: این مساله طبیعی است که در هر مجموعه، از افرادی که به یک روال ثابت عادت کرده اند، نمی توان درخواست ایده جدید داشت.

یزدانیان با تاکید بر اینکه ایده ها باید در جهت سیاست کلی وزارتخانه باشد، اظهار کرد: مسیر ایده های نو و جذب آنها نباید به گونه ای باشد که هر پیشنهاد رد شده و موجب دلسردی آنها شود.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: اصلی ترین انتظار وزیر محترم از مجموعه جوانان، این است که مانند خود آنها خلاقیت بیشتری داشته باشند؛ لذا جوانان باید ایده و پیشنهاد ارائه دهند و سیاست سازی کنند.

وی همچنین یادآور شد که پیشنهاد درست اجرایی از جانب بدنه پژوهشگاه به ما می رسد و افزود: ما با عدم نگه داشتن ایده ها در حد انتقاد، باید برای اجرایی شدن ایده ها در مسیر درست اقدام کنیم.

برخی از جوانان نیز موضوعاتی از قبیل ارتقای هیات علمی و استفاده از ظرفیت فوق العاده پژوهشگاه را در نخستین نشست صمیمانه با رئیس پژوهشگاه و دستیار وزیر مطرح کردند.

گفتنی است در پایان این جلسه، قرار بر این شد تا علاوه بر برگزاری ادامه این نشست های صمیمانه با جوانان، راه اندازی سامانه جذب ایده ها در سایت و راه اندازی نظام پیشنهادات در پژوهشگاه، برای جذب حداکثری ایده های نو انجام شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-10-09 16:06

افزودن دیدگاه جدید