کد مطلب: 

234933
توصیه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زائران اربعین:

به دلیل بالا بودن نرخ خدمات رومینگ در عراق، از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنید/ به جز موارد ضروری از خدمات رومینگ، به ویژه رومینگ اینترنت استفاده نکنید/ سیم‌کارت عراقی را از داخل ایران تهیه نکنید، این سیم‌کارت‌ها در داخل عراق ارزان‌تر است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زائران اربعین توصیه کرد به جز در موارد ضروری از خدمات رومینگ به ویژه رومینگ اینترنت استفاده نکنند چراکه هزینه رومینگ بسیار بالا است.
به دلیل بالا بودن نرخ خدمات رومینگ در عراق، از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنید/ به جز در موارد ضروری از خدمات رومینگ، به ویژه رومینگ اینترنت استفاده نکنید/ سیم‌کارت عراقی را از داخل ایران تهیه نکنید، این سیم‌کارت‌ها در داخل عراق ارزان‌تر است

به گزارش سیتنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در واکنش به مسائل مطرح‌شده پیرامون نرخ بالای سرویس رومینگ برای زائران اربعین در گفتگوی تلفنی با رادیو اربعین، اظهارداشت: رومینگ سرویس گرانی است و به دلیل بالا بودن نرخ خدمات رومینگ در عراق توصیه می‌شود مردم از سیم‌کارت عراقی استفاده کنند.

وی در مورد اینترنت رایگان برای موکب ها هم تصریح کرد: شرکت های عراقی برای برخی موکب های بزرگ در مسیر راه که اطلاع رسانی می شود اینترنت رایگان در نظر گرفتند. ظرفیت شبکه ارتباطی عراق در مسیر نجف به کربلا با تلاش اپراتورهای عراقی دو برابر شده است.

وزیر ارتباطات با اعلام اینکه لیست اپراتورهای عراقی، نرخ مکالمه از عراق به ایران، قیمت ها، بسته های مختلف و سیم کارت های آن ها در اسرع وقت ارائه می شود، گفت: زائران، سیم کارت های عراقی را از داخل ایران تهیه نکنند، زیرا این سیم کارت ها در داخل عراق با قیمت ارزان تر موجود است.

آذری جهرمی به ظرفیت سازی در تمامی مسیرهای منتهی به مرز در داخل کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اینترنت رایگان در نقاط مرزی وجود دارد و مجموعه های ما موکب هایی در نقاط مرزی دایر کردند.

وی یادآور شد: ما با همکاری ستاد اربعین و بازسازی عتبات و یک شرکت دانش بنیان حوزه ارتباطات حدود ۶۰۰ هزار ماسک نانو رایگان در مرز به زوار تقدیم می کنیم. این ماسک ها ریزگردها و ذرات غبار را که باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن و سرماخوردگی می شود، فلیتر می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-10-05 15:15

افزودن دیدگاه جدید