کد مطلب: 

234605

سلاح‌ورزی: اتاق بازرگانی ایران از رویدادهای وصل‌کننده‌ی شرکت‌های دانش بنیان به صنایع کشور حمایت می‌کند

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران ضمن تقدیر از تلاش صندوق نوآوری و شکوفایی در بهم‌رسانی شرکت‌های دانش بنیان و فناور به شرکت‌های بزرگ صنعتی از آمادگی این نهاد برای حمایت از برگزاری چنین رویدادهایی خبر داد.
سلاح‌ورزی: اتاق بازرگانی ایران از رویدادهای وصل‌کننده‌ی شرکت‌های دانش بنیان به صنایع کشور حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر حسین سلاح‌ورزی، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های صنعت فولاد، اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادهایی اتفاق بسیار ارزشمندی است که یک نوآوری در بهم‌رسانی شرکت‌های دانش بنیان به صنایع بزرگ محسوب می‌شود.

سلاح ورزی تصریح کرد: کاری که در قالب این رویداد انجام می‌شود، نمونه‌ای از یک روش و روح کلی است که بر تمام کسب و کارها در کل جهان حاکم خواهد شد. در نظام اقتصادی نوین، ارزش افزوده بر مبنای معامله و تقسیم کار تخصصی صورت می‌گیرد و این اقدامی‌ است که امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی در حال شکل‌گیری است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، یادآور شد: دنیا به سرعت در حال تغییر است و هوش مصنوعی علاوه بر عهده‌دار شدن وظایف ساده، وارد مشاغل سطح بالاتر نیز خواهد شد، اما هنوز هوش مصنوعی در یک حوزه نتوانسته ورود پیدا کند و آن هم رسیدن به تفاهم‌های راهبردی میان انسان‌هاست؛ تفاهم‌هایی که بر اساس چشم‌اندازها و سیاست‌ها به وجود می‌آید و این همان موضوعی است که در این رویداد به آن توجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رویدادهایی مانند این رویداد، می‌تواند جوانان خلاق و تحصیلکرده را به زنجیره‌های ارزش بزرگ و کلیدی کشور که ستون تولید و تجارت هستند، متصل کند. اقدامی‌که امروز در این رویداد صورت می‌گیرد، نه تنها به صنعت فولاد کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود کشور در جهت ایجاد زیرساخت‌های مربوط به سرمایه‌های نامحسوس قدم بردارد که این زیرساخت‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رشد با کیفیت و رشد اقتصادی مبتنی بر بهره‌وری باشد.

سلاح‌ورزی در پایان عنوان کرد: در چنین رویدادهایی باید توجه داشت که گفت‌وگوها را نباید به مسایل فنی اختصاص دهیم، علاوه این مدیران ارشد سازمان‌ها نباید تنها مباحث کارشناسی را در نظر بگیرند بلکه خلق ارزش چشمگیر و پایدار تنها از طریق مهندسی هوشمندانه زنجیره ارزش و ایجاد همگرایی میان بازیگران صنعت به وجود می‌آید که در این رویداد به آن توجه ویژه‌ای شده است. معتقدم برگزاری این نشست‌ها قابل تقدیر است، از همین رو اتاق بازرگانی ایران حمایت خود را از برگزاری این رویدادها اعلام می‌‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-09-29 13:53

افزودن دیدگاه جدید