کد مطلب: 

233791
ارزیابی حضور ایران در نمایشگاه ITU تلکام بوداپست؛

دبیرکل ITU: حضور امسال پاویون ایران در نمایشگاه‌ ITU بوداپست، بهترین بود/ مدل ممتاز حضور پاویون ایران در نمایشگاه مجارستان، الگویی برای سایر کشورهاست

دبیرکل اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات پیرامون حضور ایران در نمایشگاه تلکام بوداپست، گفت: امسال پاویون ایران تنها به حضور غرفه داران بسنده نکرد و با مدل ممتازی که برای حضور ارائه داد این پیام را به کشورهای دیگر ارائه داد که کشورهای در حال توسعه چه کارهای موثری را می‌توانند در حوزه‌ی ICT انجام دهند.
دبیرکل ITU: حضور امسال پاویون ایران در نمایشگاه‌ ITU بوداپست، بهترین بود/ مدل ممتاز حضور پاویون ایران در نمایشگاه مجارستان، الگویی برای سایر کشورهاست

"هولین ژائو" در حاشیه‌ی بازدید از پاویون ایران در نمایشگاه ITU تلکام بوداپست در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: حضور امسال ایران در مقایسه با سال‌های اخیر از نظر طراحی و سازه‌ی پاویون و همین طور حضور موثر شرکت‌های ایرانی بهترین بود.

وی ادامه داد: برای بنده جای خرسندی بود که شرکت ITMC که یک کارخانه‌ی تولیدی تجهیزات مخابراتی ملی است را در بین شرکت کنندگان پاویون ایران دیدم.

دبیرکل ITU خاطرنشان کرد: این موضوع بسیار حائز اهمیت است که کشورهای در حال توسعه با عرضه‌ی توانمندی‌ها، می‌توانند کارهای زیادی را در حوزه‌ی ICT انجام دهند و به عنوان مدلی خوب به سایر کشورها هم نشان دهند که آنها هم می‌توانند با اتکا به توانمندی‌های خود کارهای زیادی انجام دهند.

هولین ژائو در پاسخ به دیگر سوال سیتنا در پیشنهاد به ایران برای حضور در سال‌های آتی نمایشگاه‌های ITU، گفت: ما به دنبال ترغیب ایران برای حضور در رویداد سال آینده هستیم.

وی افزود: متوجه شدم که برگزارکننده‌ی پاویون ایران با مشکلات زیادی برای حضور در رویداد امسال مواجه شد و بنده از این بابت بسیار متاسفم و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که برای حضور در رویدادهای آتی دچار مشکل نشوید.

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی مخابرات، گفت: امیدوارم که ما همکاری‌های بیشتری با ایران برای حضور در رویدادهای متنوع آتی داشته باشیم.

هولین ژائو در پایان تاکید کرد: امسال پاویون ایران تنها به حضور غرفه داران بسنده نکرد و با مدل ممتازی که برای حضور ارائه داد این پیام را به کشورهای دیگر ارائه داد که کشورهای در حال توسعه چه کارهای موثری را می‌توانند در حوزه‌ی ICT انجام دهند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-14 13:07

افزودن دیدگاه جدید