کد مطلب: 

233754

تقدیر سفیر ایران در مجارستان از منتخبان ایرانی‌ در نمایشگاه ITU بوداپست (+تصاویر)

با پایان یافتن نمایشگاه 2019 ITU Telecom World پس از چهار روز به میزبانی کشور مجارستان و حضور تیم ایرانی در میان منتخبان این رویداد بین المللی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان، با دعوت از منتخبان ایرانی در محل سفارت ایران، از آنها تقدیر کرد.
تقدیر سفیر ایران در مجارستان از منتخبان ایرانی‌ در نمایشگاه ITU بوداپست (+تصاویر)

به گزارش خبرنگار سیتنا از بوداپست، نمایشگاه 2019 ITU Telecom World به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU پس از چهار روز میزبانی از شرکت کنندگان در بوداپست مجارستان، روز پنج شنبه (21 شهریور 98) به کارش پایان داد.

در همین حال پاویون ایران در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌های دولتی و خصوصی کشورمان برپا شده بود در طول برگزاری این نمایشگاه، میزبان مقامات عالی رتبه‌ی بین المللی حوزه‌ی ICT، دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی ارتباطات، تنی چند از وزرای ارتباطات کشورهای حاضر در رویداد و سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان بود.

در مراسم پایانی نمایشگاه ITU Telecom World 2019، از برگزیدگان نمایشگاه در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد و به برگزیدگان لوح تقدیر اعطاء شد.

پروژه‌ی ارائه شده توسط شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات مهیمن با بررسی هیات داوران، از میان بیش از 150 طرح ارائه شده از سوی شرکت‌های مختلف، به عنوان پروژه‌ی منتخب اول در بین طرح‌های SMEهای حاضر در نمایشگاه تلکام بوداپست در حوزه‌ی بهره‌گیری نوآورانه از ICT انتخاب و مورد تقدیر دبیرکل ITU قرار گرفت که برای نخستین بار شرکتی ایرانی در این حوزه در نمایشگاه‌های ITU به این مرحله راه یافته است.

در حوزه‌ی تقدیر از مجریان برتر پاویون‌های کشورها، از "سیتنا" تقدیر شد و نمایندگان سیتنا از دبیرکل ITU لوح تقدیر دریافت کردند.

در همین حال، "شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (ITMC)" از پاویون ایران هم در بخش غرفه‌های فعال، مورد تقدیر دبیرکل ITU قرار گرفت و دکتر عبدالرضا رضوانی مدیرعامل ITMC از دبیرکل ITU لوح تقدیر دریافت کرد.

گفتنی است؛ برای اولین بار در تاریخ حضور پاویون ایران در نمایشگاه های ITU است که سه جایزه در بخش های مختلف به پاویون کشورمان تعلق گرفته است.

در همین حال؛ روز جمعه 22 شهریورماه 98، غلامعلی رجبی یزدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان و علیرضا نوروزی، رایزن اقتصادی سفارت، با دعوت از منتخبان ایرانی در محل سفارت ایران، از آنها تقدیر کردند و این موفقیت را به تیم ایرانی حاضر در این رویداد بین المللی تبریک گفتند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-09-13 21:23

افزودن دیدگاه جدید