کد مطلب: 

232009
آذری جهرمی در مراسم افتتاح سامانه‌ی مخابراتی جنوب شرق تهران:

هزینه‌های بی‌مورد در شرکت مخابرات زیاد بوده است/ حرکت مدیران مخابرات در صرفه‌جویی هزینه‌ها قابل تقدیر است/ مخابرات با صرفه جویی در هزینه‌ها مطالبات کارکنان، بازنشستگان و کارگزاران را پرداخت کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هزینه‌های بی‌مورد در شرکت مخابرات زیاد و حرکت مدیران مخابرات در صرفه‌جویی هزینه‌ها قابل تقدیر است. مخابرات با صرفه جویی در هزینه‌ها مطالبات کارکنانش مثل بازنشستگان و کارگزاران را پرداخت کند.
مطالبات بازنشستگان شرکت‌ مخابرات پرداخت می‌شود/ چابک سازی شرکت مخابرات در اولویت بوده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس آذری جهرمی در سفر به قرچک ورامین و در مراسم افتتاح سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران، بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی سخت مردم تهران که بالاجبار به شهرستان‌های استان تهران رجوع کردند، باید این موضوع برنامه‌ریزی شود، چرا که در همین راستا اقدامات مناسب در حوزه ارتباطات انجام‌ شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در شهرستان قرچک همه روستاها به پروژه اینترنت فیبرنوری متصل شدند و در دو شهرستان دیگر نیز تا ۸۰ درصد وصل می‌شوند.

آذری جهرمی بیان کرد: در حوزه ارتباطات بیش از ۸۰ درصد خرید و اقدامات در وزارت ارتباطات بومی‌شده است و اکثر تجهیزات تولید ایران و بومی هستند.

وی ادامه داد: در حوزه ارتباطات نیازمند شدید به ارز بودیم و بومی‌سازی قطعات باعث شد تا این نیازمندی کاهش یابد.

وزیر ارتباطات یادآور شد: با توجه به چالش‌های اقتصادی، تعرفه‌های ارتباطی در کشور افرایشی نداشته است، با اینکه فشارهای اقتصادی به شرکت‌های ارتباطی وارد شد اما این فشار به جامعه منتقل نشد.

جهرمی تأکید کرد: از مهم‌ترین اقدامات این بود که اپراتورها را با یکدیگر متحد کردیم تا در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کنند و با این روش هزینه‌های جانبی آن‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: هزینه‌های بی‌مورد در شرکت مخابرات زیاد و حرکت مدیران مخابرات در صرفه‌جویی هزینه‌ها قابل تقدیر است

وی افزود: مخابرات با صرفه جویی در هزینه‌ها مطالبات کارکنانش مثل بازنشستگان و کارگزاران را پرداخت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-10 11:40

افزودن دیدگاه جدید