کد مطلب: 

230663

استوری بهاره رهنما در واکنش به توقیف نمایش «عاشقانه‌های خیابان»

بهاره رهنما به توقیف نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی اعتراض کرد و این نمایش را اثری اجتماعی دانست که جنبه پژوهشی داشته و به مشکلات زنان دستفروش مترو پرداخته است.
استوری بهاره رهنما در واکنش به توقیف نمایش «عاشقانه‌های خیابان»

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، بهاره رهنما در واکنش به توقیف نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی در اینستاگرام نوشت:

«عاشقانه‌های خیابان که در میان استقبال گسترده مخاطبان و همراهان همیشگی گروه تئاتر ب روی صحنه رفته بود، به ناگاه و در شرایطی که تمام بلیت‌های روزهای باقیمانده از اجرا به پایان رسیده بود، بدون هیچ اعلام و اطلاعی به گروه توقیف شد.

عاشقانه‌های خیابان اثری اجتماعی است و قصه‌ای پژوهشی دارد که از بین جامعه حرکت خود را آغاز کرده است و به مشکلات و مرارت‌های زنان دستفروش مترو در جامعه می‌پردازد.»

اجرای نمایش «عاشقانه‌های خیابان» از صبح روز دوشنبه ۱۷ تیر متوقف شد، اداره کل هنرهای نمایشی علت این تصمیم را تخطی از نسخه بازبینی شده اعلام و تاکید کرد اجرای این نمایش منوط به انجام اصلاحات است. شهرام گیل‌آبادی کارگردان نمایش در گفت‌وگو با خبرآنلاین، اما فهم نادرست برخی از مسایل اجتماعی را عامل توقف اجرای «عاشقانه های خیابان» دانسته بود.

این در حالیست که روابط عمومی نمایش تخطی از نسخه بازبینی شده نمایش را تکذیب و توقف نمایش را محکوم کرده است، با این حال این آنطور که از اخبار پیداست مجوز اجرای این نمایش لغو شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-09 18:08

افزودن دیدگاه جدید