کد مطلب: 

230406
شهردار تهران در پاسخ به سیتنا:

ایجاد شبکه‌ی تلفن همراه یکپارچه در متروی تهران و حومه با مشکلات قانونی مواجه‌ است

شهردار تهران، گفت: برای ایجاد شبکه‌ی تلفن همراه یکپارچه در متروی تهران و حومه با مشکلات قانونی مواجه‌ایم.
ایجاد شبکه‌ی تلفن همراه یکپارچه در متروی تهران و حومه با مشکلات قانونی مواجه‌ است

به گزارش خبرنگار سیتنا، پیروز حناچی روز یکشنبه در آئین انعقاد قرارداد ساخت یک رام قطار مترویی برای استفاده در خطوط مترو در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزود: در حال حاضر روزانه 2.5 میلیون سفر درون شهری توسط متروی تهران صورت می‌گیرد که طبق هدفگذاری انجام شده در نظر داریم به 6.5 میلیون سفر افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه بر همین اساس لازم است از حداکثر ظرفیت مترو استفاده شود، گفت: اکنون که در شرایط خاص اقتصادی هستیم، می‌بایست مأموریت‌های مهم در این راستا انجام دهیم و بر همین اساس با معاونت علمی و فناوری قراردادی مبنی بر تولید داخل یک رام قطار مترویی منعقد کرده‌ایم.

شهردار تهران ادامه داد: این قرارداد زمینه بومی‌سازی قطارهای مترویی با تولید داخل را فراهم می‌کند و به نتیجه رسیدن این تجربه راه را برای توافقات بعدی باز خواهد کرد که از حداکثر تولید داخل در تهران و کلان شهرها استفاده کنیم.

حناچی با بیان اینکه کنترل آلودگی و ترافیک بدون در نظر گرفتن توسعه قطارهای مترویی به نتیجه نمی‌رسد، گفت: تمام مجموعه‌هایی که در کشور دستی در تولید قطارهای مترویی دارند، در این پروژه حضور خواهند داشت تا بعد از دو سال به نتیجه برسند، امیدواریم این شرایط سخت تهدید را به فرصتی بی‌بدیل تبدیل کند.

شهردار تهران در حاشیه‌ی این نشست و در پاسخ به خبرنگار سیتنا پیرامون اقدامات شهرداری تهران برای رفع مشکلات پوشش یکپارچه‌ در شبکه‌ی متروی تهران و حومه، گفت: برای ایجاد شبکه‌ی تلفن همراه یکپارچه در متروی تهران و حومه با مشکلات قانونی مواجه‌ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-30 14:15

افزودن دیدگاه جدید