کد مطلب: 

230095

اپل به‌زودی نسخه‌ها‌ی جدیدی از مک‌بوک را عرضه می‌کند

احتمال می رود که شرکت اپل به‌زودی مجموعه‌ی کاملا جدیدی از کامپیوترهای مک‌بوک را عرضه کند.
اپل به‌زودی نسخه‌ها‌ی جدیدی از مک‌بوک را عرضه می‌کند

به گزارش سیتنا، طبق اسناد اپل، این شرکت در حال تولید نسخه‌های کاملا جدید و متنوعی از لپ‌تاپ‌های خود است.

در اسنادی که اپل به کمیسیون اقتصادی اوراسیا ارائه کرده هفت نوع کامپیوتر جدید شناسایی شده است. این شرکت باید اطلاعات محصولات جدید خود را به این سازمان ارائه دهد. در گذشته، این اسناد چند ماه قبل از عرضه مدل‌های جدید آیفون و اپل واچ، اطلاعات اولیه‌ای را در مورد آنها فاش کرده بودند.

معمولا این محصولات، چند ماه پس از معرفی آنها در این اسناد، عرضه می‌شوند و این یعنی کامپیوترهای جدید احتمالا به‌زودی وارد بازار می‌شوند.

کدهای این مک‌بوک‌ها، اطلاعات خیلی کمی در مورد خصوصیات آنها به ما می‌دهند و تنها با اسامی اختصاری از آن‌ها نام برده می‌شود، اما تعداد آنها به‌تنهایی نشان می‌دهد که محصولات جدیدی از خط تولید لپ‌تاپ‌های اپل در راه است.

بسیاری از کامپیوترهای اپل در انتظار به‌روزرسانی هستند، بعضی از آنها سال‌هاست ارتقا داده نشده‌اند و به همین دلیل ممکن است این شرکت تصمیم بگیرد همه آنها را یک‌جا و هم‌زمان عرضه کند.

یکی از مدل‌های اپل که بیش از سایر مدل‌ها کاربران در انتظار عرضه آن هستند، طبق شایعات، یک مدل با صفحه نمایش ۱۶ اینچی است، اندازه‌ای که در هیچ کدام از محصولات کنونی اپل وجود ندارد. طبق شایعات، طراحی این مدل کاملا جدید است.

اما کامپیوترهای موجود اپل نیز همچنان در انتظار به‌روزرسانی هستند. مثلا، مک‌بوک ۱۲ اینچی آخرین بار در ژوئن ۲۰۱۷ به‌روزرسانی شده است. به همین دلیل، مشخصات آن نسبت به کامپیوترهای رقیب و بسیاری از کامپیوترهای دیگر اپل قدیمی است و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک به‌روزرسانی شود.

مک‌بوک پرو اخیرا به روز شده و مک‌بوک ایر جدید نیز اواخر سال گذشته عرضه شد و هنوز یک محصول نسبتا جدید به شمار می‌آید.

در محصولات تازه اپل علاوه بر مشخصات جدید ممکن است نسخه‌های جدیدی از کیبورد مک‌بوک عرضه شود. محصولات فعلی به خاطر شکستن مکرر کلید‌های کیبورد با انتقاد مداوم روبرو بوده‌اند و اپل اطمینان داده که طراحی صفحه کلیدها را بهبود خواهد بخشید. احتمالا این شرکت مکانیسم کاملا جدیدی را جایگزین کیبوردهای فعلی خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-06-19 23:43

افزودن دیدگاه جدید