کد مطلب: 

229687

فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات به شرکت مخابرات برای ارتقاء سرویس‌های پشتیبانی +فایل صوتی تماس وزیر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس ‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.
فرصت دو هفته‌ای وزیر ارتباطات به شرکت مخابرات برای ارتقاء سرویس‌های پشتیبانی

به گزارش سیتنا، وزیر ارتباطات در رشته توئیت‌هایی، نوشت:

امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس ‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست. دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن‌را درباره‌ی ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه ⁧#حق‌الناس⁩ هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-06-08 11:35

دیدگاه‌ها

تصویر حسن
سلام آقای وزیر از زمانی که مخابرات در سال 88 خصوصی شد تا الان مورد بی مهری و بدقولی های زیادی از طرف مدیران و هیئت مدیره قرار گرفته به طوریکه مخابرات آیین نامه استخدامی مصوب خود را اجرا نمی کند و با بهانه های مختلف از اجرای آن طفره رفته و موجب تضییع حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته شده است به طوریکه پرسنل بعد از بازنشتگی تازه کمربندها را سفت کرده و ماراتن بالا و پایین رفتن پله های دادگاه را جهت رسیدن به حق و حقوق قانونی از دست رفته خود در طی سالیان گذشته شروع می کنند و شاغلان نیز با پیگیری های انجام شده در طی 10 سال گذشته از طریق انجمن های صنفی به حق و حقوق خود نرسیده و اغلب آن ها انگیزه لازم جهت انجام وظیفه و خدمت رسانی بهتر را ندارند اخیراً هم روال این شده که یک مدیرعامل انتخاب می شود یکسری قولهای خوش و آب و رنگ به کارکنان می دهد و بعد از گذشت چند سال می آید به مجموعه شما و ترفیع می گیرد و همه قولهایش را هم بدون انجام با خود می برد و بعد یکی دیگر می آید چند سال کارکنان را سرگرم می کند و 10سال به همین منوال می گذرد آقای وزیر آیا بهتر نیست یک فرصت یا ضرب الاجل هم به مخابرات بدهید تا حق و حقوق تضییع شده پرسنل خود را بی کم و کاست رفع نماید آیا این حق الناس نیست؟ لطفاً منتشر کنید این درد و رنج 10 ساله در مخابرات را
ارسال شده توسط حسن در 19 خرداد 98 - 14:09

افزودن دیدگاه جدید