کد مطلب: 

228097

بازدید سرزده‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مرکز مخابراتی شهرستان محلات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، امروز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ همزمان با روز جهانی کارگر در دیداری سرزده از بخش های مختلف مرکز مخابرات شهرستان محلات از توابع استان مرکزی بازدید کرد.
بازدید سرزده‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مرکز مخابراتی شهرستان محلات

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در این بازدید از قسمت های مختلف مخابرات محلات همچون قسمت های فنی سالن شهید نظارت و قسمت اداری شهید محمد مهدی سروش بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کارها و عملکرد این قسمت ها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی همکاران به ویژه کارکنان مخابرات شهرستان محلات از امور مشترکین این مرکز نیز بازدید کرد و با تاکید بر اهمیت پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان در شرکت مخابرات ایران افزود: تعامل دو سویه با مشتریان وشفافیت در پاسخگویی صریح وصحیح به همراه برخورد مناسب با مراجعه کنندگان از پایه های اصلی و رکن اساسی مشتری مداری و همینطور تحقق رضایت مشتریان می باشد.

در پایان کارکنان حوزه های مختلف مخابرات شهرستان محلات در دیدار با مهندس سید مجید صدری به بیان مسائل و مشکلات شغلی خود پرداخته و از توجه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری در جهت رفع مشکلات ودغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-05-01 16:04

افزودن دیدگاه جدید