کد مطلب: 

228074

شماره‌ 44 ماهنامه‌ "نسل چهارم" با تمرکز بر حوزه‌ی فعالیت "همراه اول" منتشر شد

شماره‌ 44 ماهنامه‌ "نسل چهارم" (فارسی - انگلیسی) ویژه اردیبهشت ماه 98 منتشر شد.
شماره‌ 44 ماهنامه‌ "نسل چهارم" با تمرکز بر حوزه‌ی فعالیت "همراه اول" منتشر شد.

به گزارش سیتنا، ماهنامه‌ اختصاصی "نسل چهارم" (فارسی - انگلیسی) با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی مسعود فاتح و سردبیری مونا ارشادی فر در شماره‌ اردیبهشت ماه، به صورت ویژه به حوزه فعالیت و عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران پرداخته است.

مهندس فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران در سرمقاله این شماره از ماهنامه به موضوع همگامی این سندیکا و همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین مشتریان تجهیزات و خدمات فنی مهندسی داخلی در حوزه ارتباطات در سال رونق تولید پرداخته است.

در این شماره از ماهنامه نسل چهارم، دکتر فرزانه غلام ابوالفضل، مشاور معاونت امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات در یادداشت ماه به تبیین موضوع "تلفن همراه در نقش کاتالیزور تحول دیجیتال" پرداخت.

دکتر مهدی بینا، رییس ‌کمیته توسعه شهرهای هوشمند آسیایی در مجمع شهرداران آسیایی (AMF) در نگاه ویژه موضوع "نقش اپراتورهای تلفن همراه در توسعه شهر هوشمند" را تحلیل کرده است.

در تحلیل ماه شماره چهل و چهارم ماهنامه نسل چهارم، دکتر رضا نقی زاده، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و متخصص در حوزه تلکام ذیل عنوان "همراه اول و جنگل آرزوهای استارتاپی" این موضوع را بررسی کرده است.

در گام نخست به سیر توسعه اپراتور اول تلفن همراه ایران و وضعیت فعلی بازار این اپراتور پرداخته شده است.

کنکاش این شماره از ماهنامه نسل چهارم طی گفت‌وگو با دکتر شاهین آرپناهی، مدیرکل ارتباطات همراه اول مباحثی همچون مواجهه و مسوولیت پذیری این اپراتور با مشترکان برای کسب رضایت حداکثری را به چالش کشیده است.

مهندس مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در گفت‌وگوی ویژه این شماره از ماهنامه به سوالات تخصصی نسل چهارم پیرامون وضعیت فعلی و برنامه های توسعه ای این اپراتور پاسخ داده است.

دکتر محمد باقر محمدزاده مقدم، مدیرکل مالی شرکت ارتباطات سیار هم در گفت‌وگوی ماه نسل چهارم به تشریح وضعیت مالی این اپراتور در سال های بعد از خصوصی سازی تا کنون، میزان رشد درآمد اپراتور، وضعیت سهام و درآمد دولت و رگولاتوری از این اپراتور پرداخته است.

مقاله، نگاه ماه، یک گام به جلو، بازار، آن سوی مرزها و همراه با بخش خصوصی از دیگر مطالب قابل توجه این شماره از ماهنامه نسل چهارم است.

در بخش انگلیسی این ماهنامه دو زبانه به جدیدترین عناوین خبری مرتبط با تکنولوژی 5G در دنیا پرداخته شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-01 10:27

افزودن دیدگاه جدید