کد مطلب: 

227603
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در بازدید از کافه بازار:

مدیریت شهری به دنبال تسهیل فعالیت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور است/ تهران هوشمند نقشی پررنگ برای خلاقیت و نوآوری در حل مشکلات شهر قائل است

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران، گفت: مدیریت شهری به دنبال تسهیل فعالیت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور است و در برنامه ریزی مسیر، تهران هوشمند نقشی پررنگ برای خلاقیت و نوآوری در حل مشکلات شهر قائل است.
مدیریت شهری به دنبال تسهیل فعالیت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور است/ تهران هوشمند نقشی پررنگ برای خلاقیت و نوآوری در حل مشکلات شهر قائل است

به گزارش سیتنا، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به همراه مهندس رسول کشت پور، شهردار منطقه دو، مهمان مجموعه‌ی کافه بازار بودند و ضمن بازدید، پیرامون همکاری‌های مشترک گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که مدیران مجموعه کافه بازار و دبیرخانه و مرکز تهران هوشمند نیز حضور داشتند، درباره فعالیت‌های شهرداری تهران در حوزه هوشمندسازی پایتخت و نقش و اهمیت همکاری این نهاد و شرکت‌های نوآور بحث و بررسی شد.

فرجود، در این دیدار تأکید کرد که مدیریت شهری به دنبال تسهیل فعالیت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور است و در برنامه ریزی مسیر تهران هوشمند نقشی پررنگ برای خلاقیت و نوآوری در حل مشکلات شهر قائل است.

در همین راستا در خصوص تبادل داده های شهری بین دو مجموعه و نیز بهره‌گیری از ظرفیت‌های گروه «آوای ﻫﻤﺮاه ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﻫﺰاردﺳﺘﺎن» در ارائه خدمات هوشمند و نوآورانه در شهر تهران در حوزه هایی مانند مدیریت ترافیک، مدیریت بحران و خدمات مکان محور توافق شد.

همچنین در این دیدار تأکید شد که منطقه دو از سال گذشته به عنوان منطقه پایلوت شهر هوشمند تعیین شده و برخی پروژه‌های هوشمندسازی مانند کیوسک هوشمند و پارک حاشیه‌ای به صورت پایلوت در این منطقه شهری در دست اجراست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-04-15 12:54

افزودن دیدگاه جدید