کد مطلب: 

226978
مدیرکل سرویس های ارزش افزوده‌ی همراه اول در گفت‌وگو با سیتنا:

نحوه‌ی اعطای جایزه‌ در خدمات ارزش افزوده از قرعه کشی به فعالیت کاربری تغییر کرد/ قرارداد شرکت توسکا با صداوسیما ادامه دارد، اما خدمات ارزش افزوده بر روی آنتن نمی‌رود/ با اتمام تعطیلات نوروز، مسابقات "ستاره مربع"ها تا حد زیادی متوقف می‌شود

مدیرکل سرویس های ارزش افزوده‌ی همراه اول، گفت: تفاوت اعطای جوایز در خدمات ارزش افزوده بر اساس فعالیت کاربران با فضای قرعه کشی در این است که در این نوع فعالیت کاربری، هر شخصی می‌تواند در مسابقه شرکت کند تا جایزه بگیرد، یعنی اگر شخصی برنامه را نصب کند و تا دو مرحله هم پیش برود یا چند سوال جواب دهد هم جایزه می‌گیرد.
نحوه‌ی اعطای جایزه‌ در خدمات ارزش افزوده از قرعه کشی به فعالیت کاربری تغییر کرد/ قرارداد شرکت توسکا با صداوسیما ادامه دارد، اما خدمات ارزش افزوده بر روی آنتن نمی‌رود/ با اتمام تعطیلات نوروز، مسابقات "ستاره مربع"ها تا حد زیادی متوقف می‌شود

"ابوذر مهرمنش" مدیرکل سرویس های ارزش افزوده‌ی همراه اول در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ابلاغیه‌ی اخیر این اپراتور مبنی بر ممنوعیت اهدای جوایز در قالب قرعه کشی در خدمات ارزش افزوده، گفت: در توئیتی که شب گذشته منتشر کردم قید شده که برای شفاف سازی و رفع شبهه این اقدام انجام شده است، البته در گذشته هم روند فعالیت ما روندی مشکل‌دار نبوده است. قوانین ما کاملا منطبق بر قوانین و دستورات شرعی بوده است و در این فضا آیین نامه‌هایی برای شرکت‌هایی مثل ما ابلاغ شده که این موارد در آن قید شده است و ما براساس این قوانین عمل می کنیم.

وی، اظهار کرد: در این فضا بحث توسعه‌ی کاربری خدمات دیجیتال را داریم و عملا عدم کاربری را مدنظر نداریم، یعنی درآمد به هر قیمتی را هدف قرار نداده‌ایم و در این راه بخشی از مخاطبین‌مان را از دست می‌دهیم؛ چرا که برخی افراد صرفا به منظور دریافت جایزه در این قرعه کشی‌ها حضور دارند و قرار بر این شده که این افراد را حذف کنیم.

مدیرکل سرویس های ارزش افزوده همراه اول، افزود: اینکه از این پس قرار شده است که اهدای جوایز بر اساس فعالیت کاربری باشد، به این معناست که سناریوهای مختلفی در قالب سرویس و اپلیکیشن ارائه می‌شود و در این برنامه جایزه اهدا شود. فرق این نوع جایزه با فضای قرعه کشی در این است که در این نوع فعالیت کاربری، هر شخصی می تواند در مسابقه شرکت کند تا جایزه بگیرد، یعنی اگر شخصی برنامه را نصب کند و تا دو مرحله هم پیش برود یا چند سوال جواب دهد هم جایزه می‌گیرد.

مهرمنش در ادامه‌ی گفت‌وگو با سیتنا، پیرامون تغییر نوع فعالیت شرکت توسکا نیز گفت: شرکت توسکا قرارداد مدت دار با صداوسیما دارد و فعالیتش ادامه دارد اما قرار بر این شد تا بخش خدمات ارزش افزوده بر روی آنتن نرود و توافق هم بر این بود که در ایام نوروز خدمات ارائه شود و پس از آن دیگر خدمات ارزش افزوده روی آنتن نرود. در همین راستا فعالیت ستاره مربع ها نیز تا حد زیادی متوقف می‌شود.

مدیرکل سرویس های ارزش افزوده همراه اول، خاطرنشان کرد: ما روندی را از سال گذشته شروع کردیم که روندی توسعه‌ای و انقباضی است که از فضای انقباض و ارتقای کیفیت و محدودسازی، بخشی از خدمات که در آن وجود داشته را انجام دادیم و در فضای توسعه، لاین‌ها و خدمات جدید ارائه می‌کنیم تا توسعه‌ی سرویس را داشته باشیم و همزمان این کارها را انجام داده‌ایم و در سال جاری هم همین روال را ادامه می دهیم تا سرویس‌های بهتری به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-07 15:21

افزودن دیدگاه جدید