کد مطلب: 

226419

امکان خرید بلیت مترو از طریق سامانه «تهران من»

شهروندان تهرانی از این پس برای خرید بلیت تک سفره مترو می‌توانند از طریق سامانه تهران من اقدام کنند.
امکان خرید بلیت مترو از طریق سامانه «تهران من»

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، خرید بلیت تک سفره مترو، امکانی است که به تازگی به سامانه تهران من افزوده شده است. شهروندان تهرانی که قصد سفر با مترو دارند می‌توانند با ورود به حساب شهروندی خود در سامانه تهران من my.tehran.ir، بلیت تک سفره مترو را خریداری کنند.

کاربران با وارد شدن به صفحه ابتدایی تهران من و در قسمت داشبورد، می‌توانند با کلیک روی گزینه بلیت مترو و سپس انتخاب آیتم خرید بلیت تک سفره، پس از پرداخت مبلغ از حساب شهروندی خود، بارکد بلیت را روی گوشی تلفن همراه خود دریافت کرده و هنگام تردد در ایستگاه‌های مترو با قرار دادن آن بر گیت‌های ورودی به راحتی از آن استفاده نمایند.

در این امکان تازه، شهروند می‌تواند از تعداد بلیت‌های خریداری شده که استفاده شده یا هنوز استفاده نکرده‌اند نیز مطلع شود. به این ترتیب از شکل‌گیری صف‌های طولانی، انتظار مسافران برای خرید بلیت و پرداخت نقدی و اتلاف وقت جلوگیری خواهد شد و همچنین به حفظ محیط زیست با کم شدن مصرف کاغذ کمک می شود.

شایان ذکر است سامانه «تهران من» که حساب شهروندی تهرانی‌هاست، ارائه خدماتش را از اواخر سال گذشته آغاز کرد و انواع خدمات شهروندی از طرح ترافیک تا خدمات مربوط به شهرسازی را ارائه می‌دهد و در تازه‌ترین اقدام، امکان خرید بلیت مترو نیز به آن افزوده شده است.

گفتنی است برای دانلود اپلیکیشن همراه «تهران من» می‌توانید به «کافه بازار»، «گوگل پلی» و ... مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-03-18 15:44

افزودن دیدگاه جدید