کد مطلب: 

226188

عباسی شاهکوه: شرکت زیرساخت نباید در خدمات قابل واگذاری، انحصار ایجاد کند

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در دهمین گردهمایی مدیران این شرکت در مجتمع ارتباطی انقلاب اسلامی با بیان اقدامات انجام شده در سال جاری؛ سرفصل برنامه های سال آینده این شرکت را تشریح کرد.
عباسی شاهکوه: شرکت زیرساخت نباید در خدمات قابل واگذاری، انحصار ایجاد کند

به گزارش سیتنا، دکتر عباسی شاهکوه اتمام و افتتاح پروژه نور2 را یکی از اقدامات مهم سال آینده برشمرد و اظهار امیدواری کرد با کمک مدیران و همکاران پرتلاش شرکت بتوانیم این پروژه را در نیمه اول سال 98 اجرا و عملیاتی کنیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، پیگیری پروژه OSS/BSS، اتخاذ تدابیر لازم برای واگذاری فیبر تاریک و صوت بین الملل، بازسازی شبکه سوئیچ مبتنی بر فناوری IMS را از برنامه های مهم این شرکت در سال 98 عنوان کرد.

وی همچنین ایجاد و راه اندازی ایستگاههای پایانه فیبر نوری در نقاط خاص، ارتقاء بهره وری و مدیریت بهینه منابع، ارتقاء مرکز تبادل ترافیک محتوای داخلی (ixp)، ایجاد و توسعه مراکز هم مکانی، واگذاری امکانات بلا استفاده استان‌ها، جمع آوری ایستگاه‌های ارتباطی غیر ضروری، لزوم توجه به مشتریان و مشتری گرایی و تفویض اختیار به استانها را از دیگر سرفصل ها و سیاست های اعلام شده سال آینده این شرکت ذکر کرد.

دکتر عباسی شاهکوه با توجه به پایان قراردادهای نگهداری و تأسیسات در آبان 98 بر مدیریت بهینه هزینه ها تأکید کرد و گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت یک شرکت حاکمیتی است و باید هزینه ها را کنترل کرده و هزینه های غیرضروری را حذف کند.

وی با تشریح جایگاه اهمیت نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمانی و رعایت شایسته سالاری گفت: باید از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اساسی حمایت و صیانت کنیم و مسائل و مشکلات آنان را بررسی و به رفع نیازهای آنان توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: نیروهای پیمانکاران شرکت هم به نوعی همکار ما هستند و افرادی را داریم که با دل و جان کار می کنند و باید قدرشان را بدانیم.

وی در خصوص رفع انحصار و واگذاری بخشی از خدمات شرکت، گفت: این شرکت نباید در خدمات و فعالیتهائی که قابل واگذاری هست انحصار ایجاد کند و باید با تکیه بر ارائه خدمات با کیفیت و ارزان، انتخاب نهائی و برتر تمام ذینفعان باشیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطرنشان کرد: ما در شرکت دو کار مهم را شروع کرده ایم به نحوی که همزمان با تلاش برای بهبود و توسعه پایداری شبکه، درصدد هستیم امکانات و خدماتی همچون فیبرتاریک و صوت بین الملل را با رعایت صرفه و صلاح شرکت و در چارچوب سیاست ها و مقررات به اپراتورهای متقاضی واگذار کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-11 16:11

افزودن دیدگاه جدید