کد مطلب: 

226143

جشن نود سالگی شعبه‌ی بندر بوشهر بانک ملی با حضور مدیرعامل شرکت پارس سداد

جشن نود سالگی شعبه بندر بوشهر بانک ملی ایران با حضور مسوولین و مدیران بانک ملی ایران و مدیرعامل شرکت پارس سداد روز پنج شنبه برگزار شد.
جشن نود سالگی شعبه‌ی بندر بوشهر بانک ملی با حضور مدیرعامل شرکت پارس سداد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت پارس سداد، در این برنامه که با حضور مهندس لطیفی مدیرکل اداره رفاه و درمان بانک ملی ایران، دکتر تکبیری، مدیرعامل شرکت پارس، مهندس نصر اصفهانی، رییس هیات مدیره شرکت پارس سداد و دکتر زراعت گر، رییس اداره امور شعب استان بوشهر برگزار شد، نود سالگی شعبه بندر بوشهر را جشن گرفتند.

بندر بوشهر به عنوان یکی از اصلی ترین شهرهای ایران در تجارت و بازرگانی، همزمان با تاسیس بانک ملی در تهران، به عنوان اولین شعبه استانی بانک ملی در سال ۱۳۰۷ آغاز به فعالیت نمود.

در حاشیه این برنامه، دکتر تکبیری طی نشستی جداگانه با دکتر زراعت گر، رییس اداره امور شعب استان بوشهر و پرسنل فعال در شرکت پارس سداد استان بوشهر به گفتگو پرداختند.

در نشست با رییس اداره امور شعب استان بوشهر، دکتر زراعت گر ضمن تقدیر از پیشرو بودن شرکت پارس سداد و با توجه به فضای اقتصادی کشور در شرایط تحریم، شرکت پارس سداد را به عنوان بازوی انفورماتیک بانک ملی ایران و پشتیبان همیشگی این بانک در استان بوشهر معرفی نمود.

همچنین طی دیداری صمیمانه با پرسنل شرکت پارس سداد در استان بوشهر، ضمن ایراد سخنرانی توسط مدیرعامل و تبیین سیاست های کلی شرکت پارس سداد در سال جدید، در مورد مسائل مرتبط با اعضای شرکت به گفتگو پرداختند.

در پایان این برنامه دو روزه، روز جمعه ۱۷ اسفند ماه، همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان بانک ملی استان بوشهر برگزار گردید.

این برنامه که با حمایت شرکت پارس سداد و داده ورزی سداد برگزار گردید با حضور همکاران و خانواده های ایشان مسیر ساحلی را پیمودند. همچنین دکتر تکبیری، مدیرعامل شرکت پارس سداد به اتفاق مهندس نصر، رییس هیات مدیره و هیات همراه در این برنامه شرکت کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2019-03-10 13:04

افزودن دیدگاه جدید