کد مطلب: 

225567
در راستای مسوولیت‌های اجتماعی بانک سامان؛

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته با حمایت بانک سامان برگزار شد (+گزارش تصویری)

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته با حمایت‌های مالی بانک سامان طی مدت تحصیل این دانشجویان، جمعه سوم اسفندماه ۹۷ در تالار باغ بهشت برگزار شد.
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته با حمایت بانک سامان برگزار شد (+گزارش تصویری)

به گزارش خبرنگار سیتنا، موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته در سال 1373 توسط "پروین آراسته کرمانی" به نام بنیاد خوشبختی پایه‌گذاری ‌شد. در سال 1388 این موسسه به عنوان یک موسسه‌ی غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی رسماً با نام موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته به ثبت رسید.

با حمایت‌های این موسسه و حمایت‌های مالی بانک سامان، سالانه تعداد زیادی از دانش آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی، موفق به اتمام دوره‌ی تحصیل و ورود به عرصه‌ی خدمت‌رسانی به جامعه می‌شوند که تاکنون 230 دانش آموز و دانشجو تحت پوشش خدمات این موسسه قرار گرفته اند.

در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان تحت پوشش این موسسه، تنی چند از خیرین عضو این موسسه‌ی خیریه و همچنین دانشجویانی که فارغ التحصیل شده و یا در حال تحصیل هستند، حضور داشتند.

در این مراسم، فاطمه شجاعی، از اعضای هیات مدیره‌ی بنیاد خیریه‌ی آراسته به ایراد سخن پرداخت و ضمن معرفی موسسه، از تلاش‌های پروین آراسته و زنده یاد حسین امین، موسسین این بنیاد خیریه، تشکر و قدردانی کرد.

از دیگر اقدامات موسسین این بنیاد، تاسیس "خانه مشق امین" در استان یزد، خانه ای 400 ساله می‌توان اشاره کرد که در آن افرادی که توان انجام تکالیف و ادامه تحصیل در منازل خود را نداشتند، با تجهیز شدن این خانه به لوازم و امکانات تحصیلی، توسط زنده یاد امین و خانم آراسته، به ادامه‌ی تحصیل پرداخته‌اند.

پروین آراسته، بنیانگذار موسسه‌ی خیریه آراسته، ضمن اشاره به فعالیت چندین ساله‌ی این موسسه و تاسیس موسسات دیگری که در امر تحصیل استعدادهای جوانان ایرانی تلاش کرده اند، گفت: با کمک شما خیرین و همکاری همه جانبه‌ی شما عزیزان، جوانان بسیاری در این موسسه موفق به ادامه تحصیل شده‌اند و به مدارج بالای تحصیلی دست یافته اند. کودکان و جوانانی که همچون زلزله‌ی غرب کشور با قهر طبیعت مواجه شدند، اکنون با کمک موسسه‌ی آراسته قسمتی از مشکلات تحصیلی شان رفع شده است.

در ادامه با حضور اعضای هیات مدیره‌ی موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته و اساتید حاضر در این موسسه، از دانشجویان ارتقاء یافته و فارغ التحصیل شده‌ی این موسسه‌ی خیریه، تقدیر و قدردانی شد و جوایزی به این افراد اهدا شد.

به گزارش سیتنا، دانشجویان برتر حاضر در این مراسم نیز از موفقیت‌های تحصیلی و ‌رتبه‌های برتری که با کمک‌های این موسسه کسب کرده، سخن گفتند و از کمک‌ها و یاری رسانی‌های این موسسه تشکر و قدردانی کردند.

لازم به ذکر است، با حمایت‌های مالی بانک سامان که سالیان سال در کنار این موسسه و دانشجویان این موسسه بوده، چنین موفقیت هایی حاصل شده است.

بنیانگذار موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته: بانک سامان کمک‌های مالی بسیاری به دانشجویان ما کرده است

پروین آراسته کرمانی بنیانگذار موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته نیز در گفت‌وگو با سیتنا، گفت: موسسه‌‌ی خیریه‌ی آراسته 25 سال پیش تاسیس شد و از سال 1388 به ثبت رسمی رسیده است.

وی، ادامه داد: دانشجویان و فارغ التحصیلان بسیاری در این موسسه حضور داشتند و به جامعه ورود یافته‌اند که در روند بهبود جامعه و خانواده موثر بوده و هستند.

آراسته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 260 دانشجو در این موسسه حضور دارند که از حمایت‌های کامل ما برخوردار هستند. بانک سامان یکی از یاران همراه ما است که کمک‌های مالی بسیاری به دانشجویان ما کرده است که لازم است از این بانک بسیار تشکر کنیم؛ چراکه با کمک‌های مالی بانک سامان و حمایت‌های موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته این دانشجویان رشد کرده اند و فارغ التحصیل شده اند.

بنیانگذار موسسه‌ی خیریه‌ی آراسته، افزود: در جشن فارغ التحصیلی این عزیزان، به یاد بانک سامان هستیم و از این بانک تشکر و قدردانی ویژه داریم و امیدواریم بانک سامان همیشه موفق بوده و کمک‌های شان را از ما دریغ نکنند.

آراسته در پایان تاکید کرد: به امید آنکه از کمک‌های بانک سامان همیشه بهره‌مند باشیم.

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس: روزبه فولادی
سردبیر: مونا ارشادی‌فر

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 1
2019-02-23 11:43

افزودن دیدگاه جدید