کد مطلب: 

224537

ادامه‌ی سهم خواهی اصلاح طلبان از وزیر ارشاد/ عباس صالحی تهدید به استیضاح شد

صبح امروز در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه‌ی تندی برگزار شده و سه نماینده‌ی مجلس سیدعباس صالحی را تهدید به استیضاح کرده اند.
ادامه‌ی سهم خواهی اصلاح طلبان از وزیر ارشاد/ صالحی تهدید به استیضاح شد

گزارش‌های دریافتی خبرنگار سیتنا حاکی است: در جلسه‌ی امروز با صالحی که سه نماینده‌ی مجلس که هر سه از روزنامه داران اصلاح طلب و لیست امید هستند، حضور داشتند، این نماینده‌ها در خصوص انتصاب معاون مطبوعاتی جدید به وزیر ارشاد اولتیماتوم داده اند!

آنها که در این سال‌ها، خیلی نتوانسته اند سهمی از یارانه های میلیاردی را نصیب روزنامه های خود کنند، به عنوان نماینده‌ی مطبوعات اصلاح طلب به صالحی گفته اند که باید فردی اصلاح طلب را بر صندلی معاونت مطبوعاتی بنشانی تا حداقل قدر ما را بداند و سهم حمایت‌های ما از دولت را بدهد.

آنها با صراحت اعلام کرده اند که گزینه های مطرح برای معاونت مطبوعاتی را قبول ندارند، به ویژه علی معزی که سبقه اعتدالی دارد و اصلا توجهی به اصلاح طلبان ندارد.

این سه نفر وزیر را به استیضاح تهدید کرده اند و گفته اند در تصمیم خود تجدید نظر کند حال آنکه صالحی به آنها گفته که معزی با نظر رئیس جمهور از شورای اطلاع رسانی دولت به وزارت ارشاد می‌آید؛ چرا که روحانی، مشی اعتدالی او را در شورا قبول داشته و برای فضای مطبوعات کشور نیز مفید می‌داند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-27 13:59

افزودن دیدگاه جدید