کد مطلب: 

224475

انتقال مرکز تحقیق و توسعه‌ی شرکت اتصال صنعت میانه به پارک علم و فناوری امام سجاد (ع) +گزارش تصویری

مرکز تحقیق و توسعه‌ی شرکت اتصال صنعت میانه به ساختمان جدید خود در محل پارک علم و فناوری امام سجاد (ع) منتقل شد و طی مراسمی در روز چهارشنبه سوم بهمن ماه، افتتاح این مرکز صورت گرفت.
انتقال مرکز تحقیق و توسعه‌ی شرکت اتصال صنعت میانه به پارک علم و فناوری امام سجاد (ع) +گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سیتنا، مرکز جدید تحقیق و توسعه‌ی شرکت اتصال صنعت میانه در پارک علم و فناوری امام سجاد (ع) مجهز به اینترنت پرسرعت و امکانات تحقیقاتی و رفاهی پرسنل در ساختمانی به مساحت 400 متر مربع شامل فضای اداری و مدیریت، اتاق‌های کارشناسان، تولید، مونتاژ و نمونه سازی (proto type)، فضای خلاقیت (innovation space) و اتاق جلسات، انبار و رختکن می‌باشد.

شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) در سال 1390 با هدف توسعه‌ی راهکارهای هوشمند ارتباطات تاسیس شد. این شرکت در سال 1393 با جذب تعدادی از نخبگان جوان در کنار متخصصان باتجربه، مرکز تحقیق و توسعه‌ی خود را راه‌اندازی کرد و فعالیت‌های خود را بر روی هوشمندسازی و اینترنت اشیاء متمرکز کرد.

مرکز تحقیق و توسعه‌ی شرکت اتصال صنعت میانه تا کنون محصولات متعددی را طراحی و ساخته است که از میان آنها سه محصول پس از ارزیابی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری، دانش بنیان شناخته شد و یک محصول دیگر نیز در دست بررسی می باشد.

محصولات دانش بنیان شرکت ESM شامل موارد ذیل می باشد:
1- مازول انتقال اطلاعات برمبنای فن آوری NB-IoT
2- مازول انتقال اطلاعات مبتنی بر فن آوری LoRa
3- کیت آموزشی اینترنت اشیاء

دریافت گواهی تایید نمونه‌ی ماژول NB-IoT و ماژول‌های رادیو و مودم LoRa از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور از دیگر توفیقات این مرکز می باشد.

این مرکز با راه اندازی مدیریت راهکارهای سازمانی آمادگی دارد تا با همکاری صاحبان صنایع و یا صاحبان ایده، با ارائه‌ی راهکارهای مناسب، محصولاتشان را هوشمند نماید.

از جمله فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌ی مدیریت راهکارهای سازمانی، همکاری با کنتورسازهای داخلی جهت هوشمند سازی کنتورها و تست آن در شبکه و دریافت تائیدیه‌ی آن از اپراتورهای موبایل می باشد.

گزارش تصویری سیتنا از مراسم افتتاح مرکز جدید R&D شرکت اتصال صنعت میانه را ببینید:

عکاس: حسین شهلائی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-26 12:21

افزودن دیدگاه جدید