اعطای دو پروانه خدمات مرکز تماس به موسسه نیکوکاری رعدالغدیر و شرکت بهپرداز جهان
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهرداد ویسی گفت: رگولاتوری در راستای اجرای مصوبات ۲۰۴ و ۲۵۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اولین پروانه ارائه خدمات مرکز تماس با تسهیلات ویژه و به صورت رایگان را به موسسه نیکوکاری رعدالغدیر اعطا کرد. این موسسه با یک مرکز اصلی و بیش از ۶۰ میز پاسخگوئی زمینه اشتغال معلولین در کشور را فراهم کرده است.
وی افزود: دومین پروانه در سال ۹۷ به شرکت بهپرداز جهان با یک مرکز اصلی و یک مرکز فرعی با ۶۰ میز پاسخگوئی در هر مرکز اعطا شده است.
مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به اینکه تاکنون ۶ شرکت، پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) را دریافت کردهاند، گفت: دارندگان پروانه مرکز تماس میتوانند با استفاده از شبکههای ارتباطی ایجاد شده، خدمات اطلاعرسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمعآوری، تجزیه و تحلیل دادههای آماری را ارائه کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید