کد مطلب: 

224236

اعطای دو پروانه خدمات مرکز تماس به موسسه نیکوکاری رعدالغدیر و شرکت بهپرداز جهان

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از اعطای پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) به دو متقاضی دارای شرایط دریافت پروانه خبر داد.
اعطای دو پروانه خدمات مرکز تماس به متقاضیان

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهرداد ویسی گفت: رگولاتوری در راستای اجرای مصوبات ۲۰۴ و ۲۵۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اولین پروانه ارائه خدمات مرکز تماس با تسهیلات ویژه و به صورت رایگان را به موسسه نیکوکاری رعدالغدیر اعطا کرد. این موسسه با یک مرکز اصلی و بیش از ۶۰ میز پاسخگوئی زمینه اشتغال معلولین در کشور را فراهم کرده است.
وی افزود: دومین پروانه در سال ۹۷ به شرکت بهپرداز جهان با یک مرکز اصلی و یک مرکز فرعی با ۶۰ میز پاسخگوئی در هر مرکز اعطا شده است.
مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به اینکه تاکنون ۶ شرکت، پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) را دریافت کرده‌اند، گفت: دارندگان پروانه مرکز تماس می‌توانند با استفاده از شبکه‌های ارتباطی ایجاد شده، خدمات اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل داده‌های آماری را ارائه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-01-20 17:25

افزودن دیدگاه جدید