کد مطلب: 

222756
شفاف سازی پیرامون نامه‌ی رگولاتوری درباره‌ی بسته‌های اینترنت بدون اینستاگرام؛

روابط عمومی وزارت ارتباطات: ابلاغیه‌ی بسته‌های اینترنت بدون اینستاگرام، ارتباطی با فیلتر ندارد/ وزیر ارتباطات: با تایید نظر متخصصان، دستور اصلاح ابلاغیه را دادم

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به نامه‌ی رئیس رگولاتوری به شرکت‌های ارائه دهنده‌ی سرویس ارتباطی، تاکید کرد: خواسته‌اند که این امکان فراهم گردد تا اگر خانواده‌ای بسته اینترنتی بدون اینستاگرام بخواهد، امکانش فراهم باشد. در همین حال وزیر ارتباطات هم تاکید کرد: نظر متخصصان بخش ارتباطات در مورد این ابلاغیه را قبول دارم و لازم است اصلاح شود.
شفاف سازی پیرامون نامه‌ی رئیس رگولاتوری؛ ارتباطی با فیلتر ندارد/ امکان ارائه‌ی بسته‌ی اینترنتی بدون اینستاگرام فراهم شده است

به گزارش سیتنا، سید جمال هادیان توئیت کرد:

درباره نامه زیر پرسیده‌اید. این نامه محرمانگی ندارد و به صادر کننده تذکر داده شده. ماجرا به ابلاغیه مرکز ملی فضای مجازی بازمی‌گردد. ارتباطی با فیلتر هم ندارد. خواسته‌اند که این امکان فراهم گردد تا اگر خانواده‌ای بسته اینترنتی بدون اینستاگرام بخواهد، امکانش فراهم باشد.

در همین راستا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم توئیت کرد:

در جلسه‌ای که با متخصصان بخش ارتباطات داشتم، نظرشان بر این بود که این ابلاغیه سازمان تنظیم عملا بی‌فایده است. چرا که اولا باعث ترویج بیشتر فیلترشکن‌ها می‌شود، ثانیا هدف، از طریق ترویج نرم افزارهای مدیریت والدین بهتر محقق می‌شود. نظر درستی بود و لازم است این ابلاغیه اصلاح شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-25 15:31

افزودن دیدگاه جدید