کد مطلب: 

222482

انتخاب اعضای کمیته‌ی علمی سمپوزیوم مخابرات از دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور

مسوول کمیته علمی نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات، گفت: اعضای کمیته‌ی علمی سمپوزیوم از دانشگاه ها و مراکز آموزشی داخل و خارج انتخاب شدند.
انتخاب اعضای کمیته‌ی علمی سمپوزیوم مخابرات از دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود کمره ای، مسوول کمیته علمی نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات در مراسم گشایش این سمپوزیوم، گفت: اعضای کمیته‌ی علمی سمپوزیوم از دانشگاه ها و مراکز آموزشی داخل و خارج انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شش جلسه‌ی حضوری که در کمیته انجام شد، مقالات متعددی را انتخاب کردیم که در کارگاه های سمپوزیوم و در طی این دوره‌ی سه روزه ارائه می شود.

دکتر کمره ای خاطرنشان کرد: دو نوآوری در این دوره ارائه شده است، یکی شرکت های نوپا که در نمایشگاه جنبی حضور یافتند و دیگری شرکت های بزرگ مخابراتی که اسپانسر نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات شدند.

کمره ای، اظهار کرد: روز اول سمپوزیوم شاهد برپایی کارگاه های آموزشی بودیم که برای تشکیل کارگاه ها ۳۸ موضوع محوری دریافت شده بود و از بین آنها ۱۳ کارگاه انتخاب و در نهایت ۱۲ کارگاه تشکیل شد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: کمترین تعداد نفری که در کارگاه های روز اپل سمپوزیوم شرکت کردند ۲۲ نفر و بیشترین تعدادی که در کارگاه ها حضور داشتند، ۱۰۷ نفر بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-18 14:09

افزودن دیدگاه جدید