کد مطلب: 

220884

برگزاری مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات؛ تاکید بر اولویت بندی پروژه‌ها

جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) امروز برگزار شد و اعضای مجمع، بودجه پیشنهادی سال 1398 و برنامه های این شرکت را پس از بحث و بررسی، تصویب کردند.
برگزاری مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات؛ تاکید بر اولویت بندی پروژه‌ها

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) امروز (شنبه) برای بررسی و تصویب برنامه ها بودجه سال 1398 این شرکت با حضور سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، سعید زرندی مدیرعامل این شرکت و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزاتر راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشور و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در ابتدای جلسه، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات ضمن تشکر از اعضای مجمع در حمایت از عملکرد و فعالیت های شرکت خدمات هوایی پیام، خواستار شفافیت هرچه بیشتر در بودجه ریزی شد.

در ادامه اعضای مجمع به بحث و بررسی برنامه و بودجه پیشنهادی ارایه شده توسط زرندی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پرداختند.

اعضای این مجمع نیز با تاکید بر اولویت بندی پروژه ها، استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، حمایت های لازم از نیروی انسانی و دسته بندی سرمایه گذاری ها از محل منابع داخلی، فروش زمین، ماده واخده و بخش غیر دولتی، بودجه پیشنهادی سال 1398 و برنامه های شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) را تصویب کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-10 16:43

افزودن دیدگاه جدید