کد مطلب: 

220325
در دیدار وزیر ارتباطات ایران و مدیرعامل سازمان ارتباطات عراق، تاکید شد:

ارائه‌ی خدمات مطلوب ارتباطی به زائران اربعین، دغدغه‌ی مسوولان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل سازمان رسانه و ارتباطات جمهوری عراق بر تقویت روابط عمیق و همکاری های دو جانبه و بهبود خدمات ارتباطی در اربعین تاکید کردند.
ارائه‌ی خدمات مطلوب ارتباطی به زائران اربعین، دغدغه‌ی مسوولان است

به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، 'علی ناصر الخویلدی' مدیرعامل سازمان رسانه و ارتباطات جمهوری عراق روز گذشته( شنبه) در شهر نجف با 'محمدجواد آذری جهرمی' وزیر ارتباطات و فناوری ایران و هیات همراه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دو طرف بر ادامه همکاری فنی برای ارائه بهترین خدمات ارتباطی و فراهم کردن تمامی امکانات در طول زیارت اربعین تاکید کردند.

طرفین در این دیدار همچنین در مورد روابط دو جانبه میان ایران و عراق و عمیق تر شدن همکاری ها در زمینه ارتباطات و فناوری با یکدیگر سخن گفتند.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات، از خدمات ارایه شده از جمله در زمینه ارتباطات که از سوی عراق به زائران ارائه می شود از دولت و ملت عراق تشکر کرد.

وی افزود: سفر ما به نجف اشرف برای تاکید بر آمادگی وزارت ارتباطات برای همکاری در تبادل تجارب در زمینه های ارتباطات و فناوری و مشارکت شرکت های ایرانی با همتای عراقی برای ارائه خدمات ارتباطی در ایام زیارت اربعین امام حسین (ع) است.

در ادامه این دیدار، الخویلدی و جهرمی وضعیت زائران و نیازهای ارتباطی و فنی آنها و میزان تعهد شرکت های ارتباطی عراقی و ایرانی برای ارائه خدمت به زائران اربعین را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، خدمات مطلوب ارتباطی در ایام زیارت میلیونی اربعین در دو بخش تلفن همراه و اینترنت یکی از دغدغه های زائران و نیز مسئولان دو کشور بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-28 09:13

افزودن دیدگاه جدید