کد مطلب: 

218800

ارائه‌ی Public WIFI شرکت مخابرات در 200 نقطه کشور همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تلکام (+فیلم)

شرکت مخابرات ایران در کنار همه محصولات و خدمات گذشته، سرویسی جدید بانام Public WIFI ارائه می‌دهد. اینترنت پرسرعت بی‌سیم که در 200 نقطه در سطح کشور در مراکز عمومی در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد و نیاز مشتریان را در شرایط مختلف تأمین می‌کند.
ارائه‌ی Public WIFI شرکت مخابرات در 200 نقطه کشور همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تلکام (+فیلم)

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار فیلمی در اینستاگرامش نوشت:

بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشور امسال نیز در نوزدهمین دوره خود میزبان صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، شرکت‌های داخلی و خارجی، صاحبان کسب‌ و کار تجهیزات مخابراتی و ارتباطات است و شرکت مخابرات ایران نیز همچون دوره‌های گذشته در کنار دیگر بخش‌های حوزه IT و ICT کشور در فضایی صمیمی، پویا، خلاق و البته رقابتی حضور دارد.
شعار شرکت مخابرات ایران یعنی «ارتباطی فراگیر» به‌عنوان شعار گروه مخابرات ایران در تلکام امسال در نظر گرفته‌شده و درعین‌حال به‌عنوان شعار منتخب و همیشگی برند شرکت مخابرات ایران که رسالت و گستردگی فعالیت‌های این شرکت را نشان می‌دهد، انتخاب شد.
امسال شرکت مخابرات ایران در کنار همه محصولات و خدمات گذشته، سرویسی جدید بانام Public WIFI ارائه می‌دهد. اینترنت پرسرعت بی‌سیم که در 200 نقطه در سطح کشور در مراکز عمومی در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد و نیاز مشتریان را در شرایط مختلف تأمین می‌کند ارائه می دهد همچنین مشتریان می توانند با حضور در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸از فروش ویژه محصول تانوما بهره مند شوند.
گروه شرکت مخابرات ایران مشتاقانه میزبان شما عزیزان در سالن 6 نمایشگاه بین‌المللی تهران است.
امیدوارم این دوره نیز با حضور پر رنگ برترین های حوزه ارتباطات کشور، شاهد بهره‌مندی از فرصت‌ها و کسب دستاوردهای درخشان در همه بخش‌ها باشیم. ان شالله

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-03 23:41

دیدگاه‌ها

تصویر Arash
یک مشکل وجود داره، مساله امنیت شهروندها. من بیچاره که مثلاً رشتم و تخصصم هم مرتبط با فناوری اطلاعات هست وسط شهر مونترال هک شدم! اینترنت عمومی امنیتش باید تامین بشه بعد ارائه داده بشه.
ارسال شده توسط Arash در 12 مهر 97 - 00:41

افزودن دیدگاه جدید