کد مطلب: 

218521

شکایت از کاهش عمر باتری گوشی‌های آیفون بعد از رونمایی آیفون‌های جدید

بعد از رونمایی شرکت اپل از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام‌های ایکس‌آر، ایکس‌اس و ایکس‌اس مکس، طرفداران و استفاده‌کنندگان از محصولات این شرکت، با انتشار پست‌هایی در رسانه‌های اجتماعی، مدعی شده‌اند که شب قبل از عرضه‌ سری جدید گوشی‌های آیفون‌، عمر باتری گوش‌های آیفونشان به‌شدت کاهش یافته است.
شکایت از کاهش عمر باتری گوشی‌های آیفون بعد از رونمایی آیفون‌های جدید

به گزارش سیتنا، گروهی از کاربران توییتر بعد از به‌روزرسانی نسخه‌ جدید سیستم‌عامل آیفون‌های خود مدعی شده‌ بودند سرعت پردازشگر گوشی‌های آیفونشان کاهش یافته و نسبت‌به شرکت اپل، تولیدکننده این گوشی‌های همراه بدبین شده‌اند.

این کاربران باور دارند که کمپانی اپل بازهم به‌عمد مشکلاتی برای آیفون‌های سری قبلی ایجاد می‌کند، تا کاربران را وادار به خرید محصولات جدیدتر یعنی آیفون‌های ایکس‌اس وایکس‌اس مکس کند.

این اعتراضات به جایی رسیده که حتی یکی از صاحبان آیفون ۶اس‌پلاس در توییتر اعلام کرده است که تنها ۱۵دقیقه قبل از مراسم معرفی محصولات جدید اپل (آیفون)، باتری موبایلش تقریباً به نصف رسیده است.

این پست توئیتری موجب شده است که بسیاری از دارندگان این گوشی‌های همراه جرأت پیدا کنند و نگرانی‌شان نسبت‌به کاهش ناگهانی عمر باتری‌های تلفن خود را ابراز کنند.

شاید بسیاری‌از گفته‌های کاربران حقیقت داشته باشد، اما هنوز مدرکی دال‌بر دست داشتن اپل در این مسأله در دست نیست و نمی‌توان گفت که چنین اقدامی برای جلب خریداران انجام شده است.

البته از آنجایی که چندی‌پیش نسخه‌ جدید سیستم عامل آی‌اواس ۱۲ در دسترس کاربران قرار گرفته است، این احتمال وجود دارد که دانلود این نسخه و نصب آن موجب شده باشد که گوشی‌های آیفون‌، انرژی بیشتری مصرف کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-26 18:34

افزودن دیدگاه جدید