کد مطلب: 

218502
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گلپایگان:

قرار نیست در کاخ بنشینیم و به دیوان سالاری بپردازیم/ نیاز امروز کشور ایجاد اندیشکده‌هاست/ باید به جای صدای بلند، اندیشه‌های بلندتر و راهگشا داشته باشیم

وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات با بیان اینکه در وزارت ارتباطات جلوی دیوان سالاری و خرید ساختمان جدید را گرفته ام، گفت: آن چیزی که امروز در کشور نیاز داریم ایجاد اندیشکده هاست؛ چراکه با وجود اندیشکده ها به جای صدای بلند، اندیشه های بلندتر و راهگشا خواهیم داشت.
قرار نیست در کاخ بنشینیم و به دیوان سالاری بپردازیم/ نیاز امروز کشور ایجاد اندیشکده‌هاست/ باید به جای صدای بلند، اندیشه‌های بلندتر و راهگشا داشته باشیم

به گزارش سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوم سفر به استان اصفهان به گلپایگان رفت و در شورای اداری این شهرستان گفت: دو شهر گلپایگان و‌ خوانسار به دیار علما معروف هستند و مامن و موطن بزرگان علم و دین چه در سابق و چه در حال حاضر به شمار می روند که این نشانه اصالت مردم این منطقه است.

وی با اشاره به جاری بودن تمدن و فرهنگ در این منطقه افزود: همکاران ما در اپراتورها بخصوص همراه اول و‌ مخابرات زحمات زیادی برای توسعه زیرساخت های ارتباطی دو شهرستان گلپایگان و خوانسار کشیده اند و گزارش اقدامات انجام شده به مسوولان منطقه ارایه شده است.

آذری جهرمی با اشاره به دو‌ منطقه گردشگری وانشان و‌ کوچری در این منطقه اظهار کرد: تمرکز ما در وزارت ارتباطات بر توسعه ارتباطات مناطق گردشگری است که منطقه وانشان تحت‌ پوشش نسل چهارم قرار گرفته اما در کوچری بدلیل ممانعت منابع طبیعی در تملک اراضی برای احداث سایت هنوز مشکل وجود دارد که اگر این مانع نیز بر طرف شود تا پایان سال پوشش کوچری نیز انجام می شود.

وزیر جوان کابینه دوازدهم با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی قرار نیست به دیوان سالاری بپردازیم و در کاخ بنشینیم، تصریح کرد: در وزارت ارتباطات جلوی خرید هرگونه ساختمان جدید را گرفته ام و فقط ترمیم و استحکام ساختمان ها را آنهم برای تسهیل در تکریم اریاب رجوع در دستور کار قرار داده ایم.

عضو دولت تدبیر و امید درباره پیشنهاد تاسیس اندیشکده اقتصاد دیجیتال در دو شهر گلپایگان و خوانسار گفت: از این پیشنهاد استقبال می کنیم تا از ظرفیت علمی مردمان این دیار برای توسعه اقتصاد دیجیتال کشور استفاده شود.

آذری جهرمی با اعلام حمایت مالی و معنوی وزارت ارتباطات از ایجاد اندیشکده اقتصاد دیجیتال به شرط عدم صرف هزینه برای ساخت یا خرید ساختمانی نو برای آن، گفت: آن چیزی که امروز در کشور به آن نیاز داریم ایجاد اندیشکده هاست که باعث می شود به جای صدای بلند، اندیشه های بلند و راهگشا داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-09-25 23:15

افزودن دیدگاه جدید