کد مطلب: 

216317

از "تین تاک"سیم‌کارت مخصوص کودک و نوجوان رونمایی شد

​معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به رونمایی از سیمکارت مختص کودک و نوجوان«تین تاک»، گفت: این سیمکارت از طریق ارایه محتوای جذاب فضای جدیدی را برای کودکان و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم می کند و در این راستا هم سند اینترنت کودکان و نوجوانان نیز در پژوهشگاه ارتباطات تهیه شده است.
از "تین تاک"سیم‌کارت مخصوص کودک و نوجوان رونمایی شد

به گزارش سیتنا، حمید فتاحی، رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، با اشاره به رونمایی از سیمکارت کودک و نوجوان بنام «تین تاک»، گفت: تین تاک دارنده پروانه MVNO که محتوای آن برای رده های سنی کودک و نوجوان  مناسب است.

وی، با بیان اینکه تین تاک در پی آن است تا با روش های ایجابی مخاطرات فضای مجازی را برای کودکان و نوجوانان مدیریت کند، افزود: این سیمکارت از طریق ارایه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضای جدیدی را برای قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم می کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه با این کار در کنار ایمن سازی فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، زمینه جدید اقتصادی برای بخش خصوصی نیز فراهم می شود، اظهار کرد: تولیدکنندگان محتوا با ارزیابی علایق و سلایق نسل های مختلف و با استفاده از بازخوردهایی که می گیرند، محتوای جدیدی را برای سنین خاص تولید می کنند، امکان پیوند با سیستم های آموزش و پرورش وجود دارد تا برنامه کلاسی، کارنامه، ویدیوهای آموزشی برای فرد در دسترس باشد.

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، همچنین با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات برای تبیین زیست بوم اینترنت کودک و نوجوان تصریح کرد: بعد از انجام پژوهش‌های جامع در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات سند اینترنت کودک و نوجوان تهیه شد و با تعیین مسوول اجرایی مراحل پیاده سازی سند در حال انجام است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-02 09:46

افزودن دیدگاه جدید