کد مطلب: 

216006

امکان افزایش چهار برابری سرعت و مدت زمان اشتراک اینترنت شرکت مخابرات بدون افزایش هزینه میسر شد (+جزئیات)

طرح غزال شرکت مخابرات ایران با مزایای سرعت بیشتر و زمان استفاده بیشتر بدون افزایش تعرفه، آماده استفاده توسط مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.
امکان افزایش چهار برابری سرعت و مدت زمان اشتراک اینترنت شرکت مخابرات میسر شد (+جزئیات)

به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: در سرویس‌های طرح غزال، مشتریان علاوه بر افزایش سرعت تا ۴ برابر، زمان استفاده از اینترنت خود را نیز افزایش می‌دهند، یعنی به ازای هر ۳ ماه تمدید قرارداد اینترنت، برای هر مشتری به میزان یک ماه اینترنت رایگان بدون دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش کلیه دارندگان خدمات تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، کلیه مشتریان فعال و غیرفعال ADSL مخابرات و همچنین مشتریان جدید می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

گفتنی است؛ در طرح غزال، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه به مشتریان با شرایط ویژه و بدون افزایش تعرفه ارائه می‌شود.

هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به‌نحوی‌ که سبد محصولات اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرار می‌گیرد.

این سرویس‌ها شامل افزایش سرعت تا ۴ برابر بدون افزایش تعرفه برای قراردادهای یک‌ساله، افزایش سرعت تا دو برابر بدون افزایش تعرفه بدون قراردادهای ۶ ماهه، افزایش زمان استفاده مشتری به میزان یک ماه به ازای هر سه ماه تمدید قرارداد و بدون دریافت هزینه اضافی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.6 (8 رای)
سیتنا 5
2018-07-25 21:24

دیدگاه‌ها

تصویر محمدرضا عالم شکن
خیلی عالی شد
ارسال شده توسط محمدرضا عالم شکن در 12 دى 00 - 21:46

افزودن دیدگاه جدید