کد مطلب: 

215991
مسئول کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام کرد:

نصب فیبرنوری در نقاط پرتردد مرز ایران و عراق/ تامین نیازمندی‌های ارتباطی حجاج ایرانی

شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با اپراتورهای تلفن همراه و ثابت کشور، ظرفیت های ارتباطی مورد درخواست آنان را برای ارتقای کیفیت ارتباطات مشترکان در ایام ملی و مذهبی تامین می کند.
نصب فیبرنوری در نقاط پرتردد مرز ایران و عراق/ تامین نیازمندی‌های ارتباطی حجاج ایرانی

به گزارش سیتنا، مهندس رادکانی، مسئول کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: با هماهنگی با وزارت ارتباطات عراق و رگولاتوری آن کشور تلاش می کنیم نیازمندی های ارتباطی زائران ایرانی در خاک عراق در ایام اربعین سال 97 نیز ،با کیفیت مناسبی تامین شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی برای برقراری و تامین نیازمندی های ارتباطات هموطنان، تصریح کرد: این جلسات به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارتقای کیفیت ارتباطات در ایام ویژه سال، به خصوص ایام راهپیمایی بزرگ اربعین تشکیل می شود تا در زمان اوج (پیک) ارتباطات هموطنان با کیفیتی مطلوب تامین شود.

وی با اشاره به تامین زیرساختهای ارتباطی، افزود: شرکت ارتباطات زیر ساخت در نقاط از پیش تعیین شده ای در مرز ایران و عراق، فیبرنوری نصب و اجرا کرده است و منتظر اعلام نهایی وزارت کشور در خصوص نقاط تردد مرزی برای زائران در ایام اربعین است.

مهندس رادکاتی با اشاره به اعزام زائرین به کشور عربستان و افزایش ترافیک مربوط به ایام حج گفت: نیازمندی های ارتباطی حجاج عزیز پیش بینی و تامین شده و امیدواریم ارتباطات زائران ایرانی در ایام حج با بالاترین کیفیت برقرار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-25 16:03

افزودن دیدگاه جدید