کد مطلب: 

214879
آذری جهرمی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردستان:

مشکلات کشور با حرف و گفتار درمانی درست نمی‌شود/ سوء استفاده کنندگان بازار ارز باید شناسایی و مجازات شوند/ برای مقابله با فساد تشکیل کمیته و‌ کارگروه جواب نمی‌دهد/ باید در عمل با فساد مقابله و آن را ریشه کن کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: بگم بگم ها برای چانه زنی و اهداف سیاسی را باید کنار گذاشت و با فساد برخورد جدی کرد؛ چراکه سکوت، خیانت به مردم و نظام اسلامی است و سوء استفاده کنندگان باید شناسایی و به مجازات قانونی برسند و حقوق تضییع شده مردم بازگردانده شود.
مشکلات کشور با حرف و گفتار درمانی درست نمی‌شود/ سوء استفاده کنندگان بازار ارز باید شناسایی و مجازات شوند/ برای مقابله با فساد تشکیل کمیته و‌ کارگروه جواب نمی‌دهد/ باید در عمل با فساد مقابله و آن را ریشه کن کرد

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع تاریخی اردستان، یکی از اقدامات مهم دولتمردان را حضور در میان مردم و گفت وگو با آنها دانست و گفت: از زمانی که این کشور شعار استقلال سر داد با مشکلاتی مواجه شدیم که از مشکلات امروز بزرگتر بود.

وی با اشاره به وقوع جنگ تحمیلی، تحریم های ناجوانمردانه، تهاجم فرهنگی و بعد از آن تحریم های اقتصادی، افزود: اگر اعتقاد قلبی به نصرت و مدد الهی داشته باشیم همه اعمال ما در این مسیر شکل می گیردو بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد.

آذری جهرمی اصلاح رویه های جاری کشور را ضروری دانست و اظهار کرد: وقتی کشور درگیر مشکلات است نمی شود که هم برای مردم مدیر باشیم و هم بخواهیم با خیال آسوده و کت و‌شلوار اتو کشیده برای مردم‌ جهاد کنیم.

عضو‌ کابینه دوازدهم با اشاره به اینکه مشکلات کشور با حرف و گفتار درمانی درست نمی شود، اظهار کرد: در شرایط کنونی باید منیت ها، اختلافات بی مورد، جناح بندی های بی ربط را کنار بگذاریم و با هم افزایی برای حل مشکلات کشور گام برداریم. چون بنا به وعده الهی اگر کسی برای مردم کار کند، خدا نامش را بلندآوازه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی کشور این است که گروهی موفقیت گروه دیگر را شکست خود می پندارند، تصریح کرد: بنا بر نوع و‌ مدل برخورد مسوولان، امروز محل با محل، گروه با گروه و شهر با شهر اختلافاتی دارند که این نتیجه وضعی رفتارهای ما مسوولان است.

وزیر ارتباطات و‌ فناوری اطلاعات راه نجات از این مشکل را حرکت در زیر چتر ولایت برای کار برای مردم دانست و افزود: البته مسوولان کشور مشکلات مردم و جامعه را می دانند. در حال حاضر مشکل جدی اقتصادی در کشور نقدینگی بالاست که بنابه دلایل مختلفی به سمت تولید نرفته است و مردم باتوجه به تجربه حاصل از تحریم های گذشته و کاهش ارزش ریال برای تبدیل نقدینگی خود به طلا، ارز و خودرو تلاش می کنند تا پول خود را به دارایی تبدیل کنند.

وی علت دوم‌ وقوع مشکلات اخیر اقتصادی در کشور را بی انضباطی های مالی و‌ سوء استفاده یکسری سودجو عنوان‌ کرد و ادامه داد: عده ای ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفتند تا قیمت کالاها بالا نرود، اما فقط در یک نمونه گوشی تلفن همراه را ۲ میلیون تومان بالاتر از بهای اصلی به مردم بی پناه فروختند. متاسفانه این گونه سوءاستفاده ها به فساد اقتصادی تبدیل شده است.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه باید تعارفات مصلحت گونه و‌ فسادآور را کنار گذاشت، اظهار کرد: بگم بگم ها برای چانه زنی و اهداف سیاسی را باید کنار گذاشت و با فساد برخورد جدی کرد؛ چراکه سکوت، خیانت به مردم و نظام اسلامی است و سوء استفاده کنندگان باید شناسایی و به مجازات قانونی برسند و حقوق تضییع شده مردم بازگردانده شود.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید با بیان اینکه مردم همواره از کشور و ‌نظام حمایت کرده اند، تصریح کرد: عاملی که از داخل می تواند به نظام و انقلاب و مردم ضربه بزند، فساد است و برای مقابله با فساد تشکیل کمیته و‌ کارگروه جواب نمی دهد و تنها باید در عمل با فساد مقابله و آن را ریشه کن کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما به آرمان هایی که داشتیم زنده ایم، ما برای سربلندی و عزت جمهوری اسلامی زنده ایم و می دانیم دشمن هیچ وقت با آرمان‌های ما کنار نیامده و علاقمند به آرامش و رفاه ما نبوده است و هر گاه به کشوری راه یافته رفاه و آرامش از آن کشور رخت بربسته است. نمونه های آن را امروز در عراق و افغانستان شاهدیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-28 15:11

افزودن دیدگاه جدید